شرکت پنجره لیفت اند اسلاید

شرکت پنجره لیفت اند اسلاید

شرکت پنجره ماندگار یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید درب ها  و پنجره های یو پی وی سی جدید لیفت اند اسلاید می باشد. این شرکت درب ها و پنجره های تولیدی را به تمام نقاط کشور ارسال می نماید.
مکانیسم حرکت در پنجره های Lift and Slide
پنجره ها از لحاظ نوع بازشو به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره هاست که در سیستم های Lift and Slide این نقص کاملا مرتفع گردیده است.
در این سیستم هوا بندی به جای مویی که در پنجره های کشویی ساده انجام می شود از طریق لاستیک های EPDM انجام می گیرد . اما از انجا که لاستیک ها به دلیل اصطکاک با هم جلوی حرکت پنجره را می گیرد طراحان با ساخت یراق آلات Lift and Slide نوعی از پنجره کشویی را طراحی و ارائه کرده اند که پنجره در زمان حرکت ابتدا از محل خود بلند شده، لاستیک ها را از پروفیل جدا نموده و در هنگام قفل شدن پنجره ها لاستیک ها درگیر می شوند .

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید پنجره در دو حالت بسته و باز به صورت Lift عمل می کند مکانیسم حرکت به این شکل است هنگامی که دستگیره به سمت بالا چرخیده می شود، یراق بازشو را به سمت بالا کشیده و پنجره را از روی فریم تا حدود 5 میلی متر بلند می کند  در این حالت لاستیک ها دیگر با پروفیل در گیر نیستند و پنجره به راحتی حرکت می کند در زمانی که پنجره در حالت قفل قرار می گیرد مجددا پنجره بر روی فریم نشسته و لاستیک ها از هر چهار طرف در گیر می شوند که این امر باعث می شود تا هوابندی از طریق لاستیک انجام گیرد در کل یراق Lift and Slide پنجره را به صورت عمودی بلند نموده به صورت افقی حرکت می دهد.
شرکت پنجره ماندگار این مدل درب ها و پنجره های لیفت اند اسلاید را با بهترین یراق آلات و پروفیل تولید و عرضه می نماید.

پنجره ماندگار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!