شرکت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک

شرکت پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک

از کار آمد ترین مزایای درب و پنجره های دوجداره آلومینیوم ترمال بریک قابلیت انتخاب رنگ در انواع مختلف میباشد. یو پی وی سی ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با یو پی وی سی تولید نمود و در ساخت درب وپنجره از جنس یو پی وی سی از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد
شرکت های تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف نموده اند.
پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.
پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک
به طور خلاصه تمام مزایای استفاده از پنجره آلومینیومی ترماب بریک را به صورت زیر میتوان فهرست کرد:
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۶-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
۸-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
۹- سبکی فوق العاده
۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله
۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زماناخت یک پنجره را نیز ندارند و علل آن معمولا نداشتن دانش فنی ساخت درب و پنجره و همچنین حضور آنها در این زمینه به جهت سود دهی و عوامل دیگر می‌باشد که اعتبارات مالی خود را در این زمینه سرمایه ‌گذاری کرده اند و در این راستا شخصی یا اشخاص را به عنوان مدیر تولید و فروش گماشته‌اند. با این اوصاف این تولیدی از پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به تولیدی‌های دیگر که مدیر تولیدی خود نیز کاملا آگاهی از صنعت یو پی وی سی دارد، برخوردار نیست و مدیر تولیدی تابع تصمیم‌گیری عوامل زیر مجموعه خود می‌باشد.
جهان در حال پیشرفت و رقبا منتظر غفلت شما و پیشی گرفتن از شما هستند. جالب است بدانید فروشندگان بزرگ درب و پنجره دوجداره در سراسر دنیا که سالیان سال است که در این زمینه مشغول بکار هستند و روز به روز بر مشتری‌های آنها اضافه می‌شود، چرا هنوز مجموعه خود را نسبت به اطلاعات و مهارت‌ها تکنیک‌ها فروشندگی به روز می‌کنند.
یک تولیدکننده موفق بایستی در مورد خود و یا مجموعه خود به همراه بخش فروش مجموعه خود دوره‌های لازم و گرفتن مدرک در زمینه فروشندگی و عمل فروشندگی نیز سرمایه‌گذاری ضروری را به عمل آورد. اما متاسفانه می‌بینیم شرکت‌هایی که چند سالی است پس از تلاش‌های زیاد اکنون توانسته‌اند سهمی از بازار کسب کنند بر این باورند که اکنون توانسته‌اند جایگاه خود را پیدا کنند و دیگر نیازی به کسب اطلاعات و مهارت‌های بیشتر در این زمینه نیست!
تولیدکننده موفق در زمینه درب و پنجره یو پی وی سی باید نسبت به تجارت داخلی و خارجی اطلاعات بروزتری داشته باشد. به عنوان مثال اینکه چه عواملی ممکن است در روند قیمت مواد اولیه ساخت درب و پنجره تاثیرگذار باشد و یا چه سیاست‌های بر این تجارت ممکن است اثر بگذارد و این مختص کشوری که در آن حضور داریم، نمی‌شود بلکه باید از روند تغییرات و یا سیاست‌هایی که در کشورهای که به گونه‌ای تاثیرگذار در صنعت و تجارت یو پی وی سی هستند نیز می‌شود.
بهترین مارک پنجره دوجداره
یک تولیدکننده موفق و حرفه‌ای همچنین باید در زمینه تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی که خود در آن مشغول به کار است، اطلاعات کامل داشته باشد. گاهی مشاهده می‌شود که تولید کنندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نسبت به روند تولید ناآگاه بوده و یا حتی توانای پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک
اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بریک آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های ترمال بریک می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!