شرکت نماینده پنجره دوجداره در البرز

شرکت نماینده پنجره دوجداره در البرز

شرکت های ساخت درب و پنجره دوجداره در سرتاسر ایران دارای نمایندگی هایی هستند که این شرکت نماینده پنجره دوجداره در البرز است و تمامی خدمات مشاوره، نصب و تعویض درب و پنجره را با کادری مجرب و متخصص در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت های ساخت درب و پنجره دوجداره در سرتاسر ایران دارای نمایندگی هایی هستند که این شرکت نماینده پنجره دوجداره در البرز است و تمامی خدمات مشاوره، نصب و تعویض درب و پنجره را با کادری مجرب و متخصص در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.
امروزه به سبب استفاده از پنجره های upvc و شیشه های ۲ و ۳ جداره این امکان برای مهندسین ساختمان ، طراحان و معماران مهیا گردیده که بدون داشتن دغدغه در عایق سازی ، نماهایی زیبا در ساختمان طراحی نمایند ، ساختمانها با فضای بیشتر ، نور طبیعی بهتر ، فضایی بهتر برا ی طرح دکوراسیون داخلی منزل از ویژگیهای پنجره های uPVC می باشد.(پنجره uPVC با شیشه ۲ یا ۳ جداره فضای عایقی در حدود دیواری با ضخامت ۲۰۰ میلیمتر را فراهم می سازد). وجود پنجره های uPVC در خانه این پی آمد را به همراه خواهد داشت تا درضمیر شما احساس خوبی بوجود آید . این احساس حتی شما رابه این نقطه می رساند تا نظر خود را به دیگران نیز القاء کنید.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست


دلیل این است که ، درب و پنجره ها نه تنها نور طبیعی را به شما عرضه می دارد ، بلکه زیبایی و شخصیت را به طرق مختلف به خانه هاارزانی می نماید.
پس اگر شما در فکرایجاد دکوراسیون خانه خودو یا تغییر آن هستید پنجره های منزل شما از جذابترین عوامل موثر در دکوراسیون خانه شما به حساب می آیند . که می تواند در طرحها و رنگهای مختلف تولید و عرضه شود. این پنجره ها به سبب عایق بودن موجب ارتقای کیفی هوای داخلی می گردد . این پنجره ها تصویری جدید از زیبایی رادر منزل شما به ارمغان خواهد آورد .
با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. در صورتیکه در زمستان به قاب پنجره و شیشه آن دست بزنید خواهید دید که سرد است و این دلیل تبادل حرارتی بین قاب پنجره و شیشه با فضای بیرون است. با استفاده از پنجره و شیشه دو جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجدره در میزان عایق حرارتی آن موثر است.
ایجاد محیطی آرام با پنجره های دویا سه جداره یو پی وی سی, میزان آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ ۸۰-۷۵ دسی بل و در شهرهای کوچک ۵۵ دسی بل می باشد. وجود کانالهای خالی در میان پروفیلهای UPVC علاوه بر سبک تر کردن وزن باعث می گردد پروفیل پنجره عایق بهتری باشد و از انتقال صداهای محیط خارج به فضای داخلی جلوگیری نماید.
با استفاده از شیشه های دوجداره در پنجره های UPVC و استفاده از چندین درزگیر لاستیکی در ساختار پیچیده پروفیل، پنجره های مزبور علاوه برعایق حرارتی ، عایق صوتی بسیار خوبی نیز می شوند و مانع از تبادل صوتی محیط داخل به بیرون و انتقال آلودگی های صوتی محیط بیرون به داخل خواهند شد.
بهترین پنجره دوجداره در استان البرز کرج
دقت درخرید درب و پنجره : اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره ها است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های (UPVC) می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مناسب ترین انتخاب (UPVC) است. پس از تصمیم نهایی در رابطه با جنس پنجره نوبت به انتخاب تولیدکننده پنجره می رسد. فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده وجود دارد در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند. بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های (UPVCC) آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند وقرارداد تولید را امضا کنند. در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.
مزایای استفاده از درب و پنجره UPVC در تمامی کاتالوگ های شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره upvc قابل مشاهده می باشد اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا پنجره دوجداره UPVC که خریداری می شود این ویژگی ها را دارد؟
برای دانستن این موارد باید به نکاتی توجه داشت از جمله مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل، کیفیت شیشه دوجداره مورد استفاده در درب دوجداره یا پنجره UPVC ، استحکام پروفیل UPVC، نحوه تولید، آب بندی و عایق بندی مناسب درب و پنجره دوجداره UPVC و در آخر نحوه رگلاژ یراق آلات .
در این قسمت به شرح برخی از این موارد می پردازیم: مواد تشکیل دهنده و کیفیت پروفیل UPVC کیفیت پروفیل upvc اهمیت بسیار بالایی در کیفیت درب و پنجره UPVC دارد که فقدان آن سبب مشکلاتی از قبیل شکستن و تابدار شدن این محصول می شود. راه های مختلفی برای شناخت پروفیل مرغوب از پروفیل بی کیفیت وجود دارد، بطور مثال رنگ سفید پروفیل نامرغوب در کنار رنگ سفید کاغذ به زردی گرایش دارد و رنگ پروفیل باکیفیت رنگ سفید یخچالی می باشد. در محیط کارخانه و در حین مونتاژ نیز عواملی وجود دارد که با مشاهده آنها می توان به کیفیت پروفیل پنجره UPVCC پی برد مانند:
• پودری یا پلیسه بودن براده های حاصل از برش
• جوش پذیری پروفیل
• خشکی یا نرمی پروفیل هنگام مونتاژ
• یکدست بودن سطح پروفیل

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!