شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک

شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک

در شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های upvc با بالاترین استانداردهای جهانی کرده است. دانش و تجربه بالای شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک میتواند تضمین کننده نوع کیفیت محصولات این شرکت باشد .

شرکت وین تک

در شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های upvc با بالاترین استانداردهای جهانی کرده است.
انواع پنجره دوجداره وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد.
انواع پنجره دوجداره وین تک ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این درب وپنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک کرج در زمینه تولید پروفیل انواع پنجره دو جداره وین تک کرج فعالیت خود را شروع کرده است این شرکت روز به روز بر محبوبیتش اضافه میگردد و با بیش از 3 دهه فعالیت توانسته است تجربه های زیادی را در تولید پروفیل برای درب و پنجره برسد پنجره دوجداره وین تک کرج نیز از تولیدات این شرکت می باشد که دارای طرفداران زیادی می باشد .به جرات میتوان گفت انواع پنجره دوجداره وین تک کرج دارای بالاترین حجم استفاده در صنعت ساختمان می باشد چرا که سالیان درازی را در ایجاد پروفیل برای درب و پنجره دوجداره داشته است. بهتر است بدانید با توجه به مصرف بالای این نوع از پروفیل شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک کرج تصمیم بر آن گرفت تا یک شرکت نیز در داخل ایران ایجاد کند و این کار را در سال 1390 در تبریز انجام داد.
دانش و تجربه بالای شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک میتواند تضمین کننده نوع کیفیت محصولات این شرکت باشد شرکت وین تک کرج دارای افراد باتجربه و متخصص در امر تولید پروفیل می باشد استفاده از ماشین آلات و تجهیزات حرفه ای نیز به نوعی توانسته است بر کیفیت محصولات این شرکت اضافه کند به همین دلیل پنجره های دو جداره وین تک کرج دارای حجم بالایی از استفاده می باشد چرا که شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک اولا دارای سابقه کاری بالایی می باشد دوما از لحاظ قیمت و هزینه و عمر بالای این پنجره های میتواند گفت یک انتخاب مناسب می باشد. لازم به ذکر می باشد در پنجره دوجداره وین تک کرج دارای شفافیت بالای می باشد چرا که سعی شده است در ساخت پروفیل های این نوع از پنجره ها از بهترین نوع مواد اولیه استفاده شود که این امر می تواند تا حد زیادی باعث بالا بردن شفافیت پنرجه دوجداره وین تک شود
برخی از انواع پنجره دوجداره وین تک :
وین تک مدل w700
عرض 70 میلیمتر
عایق بنید بهینه
روکش برای تخلیه آب
بدون نیاز به نقاشی و دارای عمر بالا رنگی
بدون زنگ زدگی و خوردگی
قابل نصب برای تمامی موارد
کاملا صاف
مناسب برای هوای سرد و گرم
پنجره دوجداره وین تک با عرض 70 میلیمتر

وین تک

وین تک مدل w620
وین تک مدل w260
وین تک مدل w620
پنجره دوجداره w700
پنجره دوجداره w640
دارای عرض 60 میلیمتر
بهینه سازی شده
دارای روکش تخلیه آب
بدون نیاز به خدمات دوره ای رنگ
عمر بالا
تنوع رنگ بالا
امکان نصب برای تمامی موراد
شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک Wintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک کرج در ایران طی چندین سال گذشته شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvcاستاندارد مورد نیاز این صنعت نمود.
رنگ بندی پروفیل های شرکت انواع پنجره دوجداره وین تک:
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد. در کارخانه جات صنعتی وین تک کرج در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
کنترل کیفی پروفیل انواع پنجره دوجداره وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت تولید انواع پنجره دوجداره وین تک کرج طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وین تک کرج تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل
*کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل
*کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر
*کنترل ابعاد هندسی مقاطع پروفیل
*کنترل میزان صاف بودن سطح پروفیل
مقایسه قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک در حالت های متفاوت
تفاوت موجود در پروژه نوسازی و پروژه بازسازی (تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب) در قیمت پنجره وین تک نیز تاثیرگذار می باشد. قیمت انواع پنجره دوجداره وین تک در این دو متد انجام پروژه براساس محاسبات زیر انجام می گردد.
از سری پروفیل های W640 (عرض 6سانتی متر)، W700 (عرض 7سانتی متر) و W260 (سری کشویی تک ریل و جفت ریل) می توان درهردوی این نوع پروژه ها استفاده کرد. تفاوت ایجاد شده در فاکتور این پروژه ها، تنها قیمت پروفیل وین تک می باشد و به مواردی که در فاکتور قیمت پنجره وین تک کرج درج می شود همچون شیشه دوجداره، زوار وین تک و یراق آلات بستگی ندارد. در زیر مقایسه قیمت بیان شده است:
✔ قیمت پروفیل وین تک: پروفیل W640 < پروفیل W700 < پروفیل کشویی W260
✔ زوار وین تک: بدلیل اختلاف ناچیز در قیمت، یکسان در نظر گرفته می شود
✔ شیشه دوجداره: یکسان می باشد
✔ یراق آلات: یکسان می باشد ( درصورت استفاده از یراق آلات تک حالته در هر سه حالت)
* تفاوت در قیمت پروفیل وین تک کرج بدلیل افزایش وزن پروفیل می باشد بدین مفهوم که هر چقدر پروفیل سنگین تر باشد قیمت به نسبت آن افزایش پیدا می کند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!