پنجره upvc ویستابست

پنجره upvc ویستابست

یکی از قطعات مهم و ضروری در ساخت پنجره upvc ویستابست, پروفیل فولادی تقویت کننده گالوانیزه شده می باشد.وظیفه این پروفیل های تقویت کننده استحکام بخشدن به پنجره UPVC ویستابست و همچنین جلوگیری از تغییر پروفیل ها در برابر عوامل محیطی مختلف در گذشت زمان می باشد.
 

پنجره یو پی وی سی ویستابست

یکی از قطعات مهم و ضروری در ساخت پنجره upvc ویستابست, پروفیل فولادی تقویت کننده گالوانیزه شده می باشد.وظیفه این پروفیل های تقویت کننده استحکام بخشدن به پنجره UPVC ویستابست و همچنین جلوگیری از تغییر پروفیل ها در برابر عوامل محیطی مختلف در گذشت زمان می باشد.
شرکت پنجره ماندگار در کرج نماینده رسمی پروفیل ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.شرکت تولیدی پنجره upvc ویستابست  در کرج با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. https://karaj-upvc.com/ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد.
پنجره upvc ویستابست در کرج با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت پنجره ماندگار در کرج هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی


از مهمترین عوامل محبوبیت پنجره upvc ویستابست در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل
• عدم نیاز به سرویس های مکرر نگهداری از قبیل تعویض و رنگ آمیزی و ..
پنجره upvc ویستابست در کرج به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. پنجره upvc ویستابست شرکت پنجره ماندگار در کرج به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .
پروفیل های پنجره upvc ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره میباشد. https://karaj-upvc.com/ در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.
خصوصیات پنجره upvc ویستابست( vistabest ):در کرج
• پنجره upvc ویستابست ظریف ، شکیل و زیبا
• پنجره upvc ویستابست استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• پنجره upvc ویستابست دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• پنجره upvc ویستابست غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
• پنجره upvc ویستابست مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• پنجره upvc ویستابست غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
• پنجره upvc ویستابست خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. https://karaj-upvc.com/گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.
کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت پنجره upvc ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...