تولید انواع پنجره یو پی وی سی در کرج

تولید انواع پنجره یو پی وی سی در کرج

تولید انواع پنجره یو پی وی سی در کرج :

ما به عنوان نمایندگی رسمی شرکت های تولید پنجره یو پی وی سی وین تک و ویستا بست با سال ها سابقه و تجربه و تولیدات با کیفیت در کرج و سایر استان ها فعالیت داریم.

امروز انواع پنجره های دوجداره و یو پی وی سی در خط تولید بسیاری از کارگاه ها و کارخانه ها با برند های معتبر و با کیفیت تولید می شوند زیرا که با توجه به مزایایی از قبیل عایق حرارتی و دما و عایق صوتی که دارا می باشند بسیار پر کاربرد شده اند. از دیگر ویژگی و مزایای این درب و پنجره های upvc می توان تنوع بسیار گسترده در شکل و ظاهر و همینطور ابعاد و سایز های گوناگون اشاره نمود که سلیقه طیف گسترده ای از مصرف کنندگان بازار داخلی ایران و همینطور بازار جهانی را در بر می گیرد.

ما قادر هستیم تا انواع پنجره یو پی وی سی را برای شما طراحی و تولید نماییم ه گونه ای که کاملا متناسب با فضای داخلی و همینطور نمای بیرونی ساختمان شما باشد. 

از  انواع پنجره یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

پنجره یو پی وی سی ریلی

پنجره یو پی وی سی کشویی

پنجره یو پی وی سی فلوکس واگنی

پنجره یو پی وی سی لولایی و ...

همچنین می توانید برای سفارش انواع  پنجره دوجداره upvc خود از انواع پروفیل با رنگ های سفید، لمینیت رنگی، طرح چوب و غیره ... استفاده نمایید.

جهت ثبت سفارش در شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمایید و سپس با ارائه سایز و متراژ حدودی و همچنین تعیین نوع و مدل درب و پنجره های دوجداره و سه جداره خود درخواست ارسال پیش فاکتور نمایید. در صورت تاییدیه پیش فاکتور تیم اجرایی شرکت پنجره ماندگار در کمترین زمان ممکن سفارش شما را ثبت و نسبت بهتولید و نصب آن اقدام می نمایند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...