تولید پروفیل پنجره های یو پی وی سی

تولید پروفیل پنجره های یو پی وی سی

تولید پروفیل پنجره های یو پی وی سی در کرج : پنجره ها یکی از عناصر اصلی در ساختمان ها به شمار می روند. عملکرد این عناصر از اهمیت خاصی برخوردار است زیا که باید جوابگوی انتظارات متعددی باشند. در اصل دلیل اصلی کاربرد پنجره ها تامین امکان بهره گیری از نور طبیعی و مشاهده محیط بیرون ساختمان و تهویه ی طبیعی ساختمان در بعضی اوقات سال و فصول متفاوت سال است. به همین منظور لازم است از طرفی بخش هایی از پنجره ها با شیشه های شفاف و یا نورگذر پوشیده شود و از طرف دیگر بازشوهایی در پنجره های دوجداره upvc پیش بینی شود.

تولیدپروفیل یو پی وی سی

از جمله مشخصات کلی و انتظارات عملکردی درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تامین ایمنی در برابر آتش

تامین شرایط بهداشت شاکنین و بهره برداران

مقاومت در برابر بارهای اعمال شده

محدود کردن میزان انتقال حرارت و … می باشد.

دفتر فروش انواع پروفیل upvc

در پنجره های ساخته شده با پروفیل upvc ، برای سبک سازی پروفیل حفره هایی در پروفیل در نظر گرفته می شود. افزایش تعداد ردیف حفره ها در جهت عمود بر جهت جریان حرارت کاهش ضریب انتقال حرارت را به همراه دارد. بخش اعظم پل های حرارتی پنجره در داخل پروفیل تشکیل دهنده پنجره و شیشه چند جداره ایجاد می شود.

اینک دفتر فروش ما به عنوان نمایندگی فروش پنجره  و همچنین پروفیل یو پی وی سی وین تک و ویتابست با سال ها سابقه اقدام به طراحی و تولید انواع در و پنجره دوجداره  در کرج می نماید. ما با بهره گیری از انواع پروفیل یو پی وی سی   سعی در تولید  با کیفیت ترین پنجره upvc ، بهترین پنجره دوجداره upvc، ارزان ترین قیمت پنجره دو جداره در استان البرز و کرج داریم.

جهت سفارش و اطلاع از قیمت پروفیل در و پنجره یو پی وی سی ، قیمت پنجره دوجداره  upvc در کرج ، خرید پروفیل  پنجره یو پی وی سی، خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی، اطلاعات فنی وین تک می توانید با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت پیش فاکتور سفارش ما خدمتتان ارسال گردد و در صورت تاییدیه نهایی اقدام به تولید محصول درخواستی شما عزیزان نماییم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...