پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج به دلیل کاربری آسان، آب بندی و هوابندی قوی و توانایی اجرا در نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی مورد توجه قرار گرفته است.نحوه بازو بسته شدن پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج یا Tilt & Slide همانند درب ون بصورت کشویی می باشد.

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج به دلیل کاربری آسان، آب بندی و هوابندی قوی و توانایی اجرا در نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی مورد توجه قرار گرفته است.نحوه بازو بسته شدن پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج یا Tilt & Slide همانند درب ون بصورت کشویی می باشد.
در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود. در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست. پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج جایگزین مناسبی برای درب و پنجره های کشویی می باشند. پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی میباشد، اما یراق آلات مورد استفاده ی آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره ها گران تر است. 
انواع پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج در راحتی باز و بست تفاوت دارند و نه در حالت بازشدن. در نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن بسته خواهد شد ولی پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج فول اتومات با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این عمل انجام خواهد شد. تصویر دستگیره بیانگر حالت نیمه اتومات است که در پایین ترین حالت پنجره بسته، دستگیره در وسط، حالت بازشو از بالا و در حرکت ۴۵ درجه ای به سمت بالا(دستگیره پس از این عمل به حالت ۹۰ درجه برمی گردد) به حالت کشویی عمل می کند.

وین تک

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. باز شدن سش (باز شو) تا زاویه ۴۵ درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی است. اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است.
درب و پنجره هاي “يو پي وي سي” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند. در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.

فولکس واگنی دوجداره

شرکت پنجره ماندگار دارای دفتر فروش پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج https://karaj-upvc.com/  است روند کاری فروش پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...