تنوع رنگ پنجره های دو جداره در کرج

تنوع رنگ پنجره های  دو جداره در کرج

تنوع رنگ پنجره دو جداره :با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد. درهمین خصوص شرکت های تولید کننده پروفیل پنجره UPVC مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست، گزینه های بیشتری در زمینه رنگ پنجره دوجدارهدر اختیار مشتریان خود قرار می دهند که به موارد زیر تقسیم بندی می شود.

تنوع رنگ پنجره های  دو جداره در کرج

پنجره دو جداره لمینت

پروفیل لمینت درب و پنجره UPVC، با استفاده از روکش های لمینت طرح چوب برجسته کاور می شوند. این روکش ها بصورت دکوراتیو بوده و در کنار زیبایی، مزایایی همچون ضد خش بودن، مطابق با شرایط مختلف آب و هوایی، دوام بالا و مناسب با طراحی نمای ساختمان را دارا می باشند که نحوه تولید، جنس روکش و جنس پروفیل در کیفیت درب و پنجره دوجداره لمینت اهمیت ویژه ای دارد. پروفیل های لمینت به دو دسته تک رو لیمنت و دورو لمینت تفکیک می شود.

انواع پروفیل لمینت

در تک رو لمینت، پروفیل UPVC سفید رنگ می باشد و روکش لمینت تنها یک طرف پروفیل را می پوشاند.

در دو رو لمینت برای بالا بردن کیفیت، مغز پروفیل پنجره دوجداره قهوه ای رنگ(براساس تیره یا روشن بودن طرح لمینت) می باشد و این مورد سبب می شود که پنجره UPVC تولید شده در نقاط جوش و در صورت خراشیده شدن و بریدن لمینت، برنگ قهوه ای باشد. پروفیل های دورو لمینت با پروفیل سفید رنگ، در نقاط جوش خط سفیدی از خود باقی می گذارند که با رنگ پوشانده می شود.

پنجره دوجداره دورو لمینت

پنجره دوجداره رنگی

در پنجره دوجداره رنگی، درب یا پنجره بعد از تولید بوسیله رنگ های مخصوص پروفیل و با استفاده از دستگاه های مخصوص پاششی، رنگ آمیزی می شوند. همچنین مانند پنجره UPVC لمینت، می توان از ویژگی تک رو رنگ و دورو رنگ استفاده کرد. پنجره دوجداره رنگی ویژگی هایی همچون تنوع رنگ بالا، ضمانت ثبات رنگ، ضد خش بودن و نظافت آسان دارد. در پروژه هایی که استفاده از پنجره هایی با رنگ غیر سفید(تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تغییر نمای ساختمان) الزامی است، می توان از پنجره رنگی با رنگ دلخواه استفاده کرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...