مزایای پروفیل یوپی‌وی‌سی

مزایای پروفیل یوپی‌وی‌سی

مزایای پروفیل یوپی وی سی: 1.مقاومت در مقابل انتقال حرارت: یکی از مهمترین امتیازات این محصول، عایق بودن آنها در برابر حرارت و برودت است. در برودت ۶۲- و حرارت ۸۱+ درجه سانتیگراد تغییر شکل نمیدهد.

۲. عایق صدا: صداهای بالای ۴۵ دسی بل برای گوش انسان مضر و باعث ناراحتی میشود. استفاده از در و پنجره به انضمام شیشههای دو جداره تا حد قابل توجهی مانع از انتقال صوت به داخل ساختمان میشود.

۳. دوام در زلزله: این محصولات در مقایسه با پروفیل آهن و آلومینیوم به دلیل برخورداری از وزن کم در هنگام زلزله مقاوم تر هستند.

مزایای پروفیل یوپیویسی

۴. عدم تغییر رنگ: به علت نفوذ ناپذیری سطوح رنگی مورد استفاده در ساخت پروفیل یوپیویسی و نیز مقاومت در برابر تششعات نور خورشید، بامرورزمان، این عوامل رنگ سطوح تاثیری نداشته و از شفافیت و کیفیت رنگ کاسته نمیشود.

۵. اقتصادی بودن: به خاطر ویژگی تکنیکی و فیزیکی که باعث مقرون به صرفه بودن یوپیویسی شده است، این ماده از مصالح مهم در ساخت و ساز به شمار میرود.

۶. مقاومت و وزن سبک: سبک بودن، مقاومت مکانیکی خوب، استحکام ومقاومت دربرابرساییدگی، ازامتیازهای مهم تکنیکی پروفیهای یوپیویسی است.

۷. مستحکم: به دلیل استفاده از گالوانیزه(پروفیل تقویتی) پروفیلهای یوپیویسی از استحکام بالایی برخوردار هستند.

۸. سهولت در نصب: پنجرههای دوجداره تولید شده از این محصول به آسانی قابل حمل و نصب بوده . علی الخصوص در تبدبل پنجرههای قدیمی به جدید بدون نیاز به تخریب از عوامل برتری این محصول نسبت به آهن و آلو مینیوم است

۹. ضد آتش بودن: یوپیویسی به سختی مشتعل میشود و وقتی عامل حرارت خاموش شود، دیگر نمیسوزد.

۱۰. دوام بالا: یوپیویسی در برابر تغییر رنگ، فساد شیمیایی، پوسیدگی، ضربه و ساییدگی مقاوم است. ازاین رو به خاطر طول عمر زیاد، درمقابل تولیداتی که درمحیطهای بیرونی کاربرد دارند، انتخاب خوبی به شمارمیرود.

۱۱.مصالح بی خطر: پی وی سی مادهای غیرسمی، بی خطرو ارزشمند بوده وبیش ازنیم قرن است که دردنیا ازآن استفاده میشود.

۱۲. تاثیر بر محیط زیست: در مطالعات جداگانه، در تجزیه یوپیویسی در چرخه حیات و در مقایسه با سایر مصالح به کار رفته در ساخت و ساز، و با توجه به درصد بازیافت بالا (تا ۱۰۰%) تاثیر یوپیویسی در محیط زیست مطلوب دیده شده است.

۱۳. عایق در مقابل الکتریسیته: جریان برق از یوپیویسی عبور نمیکند .

۱۴. راحتی بیشتر: پنجرههای ساخته شده بوسیله تکنولوژیهای جدید و با عملکرد بهتر و کارآیی بالاتر نه تنها صرفه جویی در هزینهها را ایجاد میکنند، بلکه آرامش بیشتری را برای ساکنان فراهم میآورند.

۱۵. قابلیت نصب شیشههای یک، دو و سه جداره: نمودار زیر دماهایF º۲۰ وC º۰ را برای انواع شیشه و راحتی قابل دسترس آنها را بیان میکند. مشاهده میکنیم که شیشههای دوجداره در دماهای بالا و پائین به طور کلی راحتی بیشتری در کاربرد را به همراه دارند.

۱۶. بهره وری انرژی وداشتن تاییدیه و حمایت از سازمان بهینه سازی مصرف انرژی:

با توجه به اینکه بالاترین میزان سهم مصرف انرژی در بین بخشها مربوط به بخش خانگی و تجاری با حدود ۳۶ درصد از کل مصرف انرژی میباشد، بهینه سازی مصرف سوخت در بخش ساختمان و مسکن بسیار منطقی به نظر میرسد.

۱۷. افزایش سرعت ساخت و تولید صنعتی ساختمان: دستاورد این تلاش­ها، تکنولوژی نوین مصالح سبک پیش ساخته بود که امکان انبوه­سازی سریع و کاهش زمان تولیدی ساختمان را مقدور می­ساخت.

۱۸. انعطاف­پذیری در تولید و امکان حفظ جلوههای معماری وطنی: درروشهای جدید ساختمان سازی و با بکارگیری مواد نو میتوان ازطرحهای معماری کهن درساخت و طراحی این گونه پنجرهها نیز استفاده کرد.

۱۹. صرفه ­جوییهای ملی و سایر مزایای ناشی از کاربرد مصالح نوین و سبک: اگر به صرفه­جویی­هایی که کوچک به نظر می­رسند، درمقیاس ملی نگاه کنیم، به ارقام بالایی تبدیل میشوند که می­توانند نقشی حیاتی در رشد و شکوفایی کشور ایفا کنند.

۲۰. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: پنجرههای تولید شده با پروفیل یوپیویسی مانع عبور تششعات نور خورشید به داخل ساختمان از جمله اشعه ماوراء بنفش میشود.

۲۱. مقاوم در برابرهر نوع خوردگی و پوسیدگی: در مقابل اسیدها و بازها بسیار مقاوم است و خورده یا پوسیده نمیشود.

۲۲. ضد زنگ، غیر سمی، مصون در برابر قارچها و حشرات

۲۳. امنیت بسیار بالا: استفاده از مدرن ترین یراق آلات وتعبیه قفلهای متعدد درداخل چهارچوب باعث امنیت این محصول در برابر سرقت میشود.

۲۴.عمر طولانی: ۵۰ سال عمر مفید با ۱۰ سال گارانتی و خدمات پس از فروش.

۲۵. نظافت ساده و آسان: پروفیلهای یوپیویسی قابلیت شستشو با آب و صابون را دارند.

۲۶. قابلیت نصب در آخرین مرحله ساختمان: پنجرههای یوپیویسی در آخرین مرحله ساختمان و حتی بعد از مرحله رنگ ساختمان نیز قابل نصب هستند.

۲۷.عدم نیاز به رنگ آمیزی: پروفیلهای یوپیویسی نیاز به رنگ آمیزی ندارند.

۲۸. تنوع طراحی، باز و بسته شدن در جهات مختلف: پنجرههای ساخته شده ازپروفیل یوپیویسی قابلیت طراحی جهت باز و بسته شدن در جهات مختلف را دارند.

۲۹. ایمن در برابر سرقت: به دلیل استفاده از یراق آلات با کیفیت دارای بالاترین ضریب ایمنی در برابر سرقت است.

۳۰. تنوع رنگ: پنجرههای یوپیویسی در رنگهای مختلف، متناسب با هر گونه سلیقه ارائه میشوند.

۳۱. استفاده از مقاطع فلزی مناسب: در داخل کلیه پروفیلهای یوپیویسی ، از مقاطع فلزی مناسب استفاده میشود تا در دراز مدت علاوه بر جلوگیری از تغییر شکل ظاهری نقصی در سیستم قفلها و لولاها پدیدار نشود.

۳۲.جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایرآلودگیهای محیطی: در و پنجرههای ساخته شده از پروفیلهای یوپیویسی با استفاده از نوارهای آب بندی لاستیکی از ورود گرد و غبار و دوده به داخل منزل کاملا جلوگیری میکند.

۳۳. قابلیت بازسازی پنجرههای قدیمی:با استفاده از پروفیلهای انحصاری بازسازی میتوان پنجرههای قدیمی را بدون نیاز به تخریب بازسازی کرد .

۳۴. مانع از نفوذ باران: با استفاده از نوارهای اب بندی در قسمتهای باز شو و نیز تزریق فوم و چسب سیلیگون در محل نصب به دیوار و نصب پروفیل آبچکان در طرحهای زیبا مانع از نفوذ باران میشود.

۳۵. تنوع اشکال: پنجرههای یوپیویسی دراشکال متنوع و متناسب با معماری و فضای ساختمان تولید میشوند.

۳۶. مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی: پروفیلهای یوپیویسی درایران متناسب با شرایط اقلیمی ایران تولیدمیشوند و سازگار با شرایط آب و هوایی هستند.

۳۷. صرفه جویی در منابع طبیعی: با استفاده از پروفیلهای یوپیویسی از مصرف بی رویه منابع طبیعی جهت تولید انرژیهای حرارتی و برودتی مورد نیاز جلوگیری میشود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...