پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک 

پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک 

پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک به دو صورت باز و بسته می شود که حالت اول مانند پنجره های معمولی بوده و حالت دوم بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند و بهترین حالت برای عدم درگیری پنجره های دوجداره با پرده ها و در عین حال گردش هوا می باشد.https://karaj-upvc.com/
 

پنجره دوجداره upvc

پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک به دو صورت باز و بسته می شود که حالت اول مانند پنجره های معمولی بوده و حالت دوم بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند و بهترین حالت برای عدم درگیری پنجره های دوجداره با پرده ها و در عین حال گردش هوا می باشد. https://karaj-upvc.com/
در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک قرار گرفته اند. https://karaj-upvc.com/استفاده از شیشه دو و سه جداره به همراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است. پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک  مناسب ترین گزینه برای آشپزخانه ها می باشد. وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.
نحوه باز شدن پنجره های كشويي به وسيله حركت غلطك هایی می باشد که بر روي ريل تعبيه شده است که مي تواند به چپ و يا راست حركت كند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار هاي مويي است كه به منظور جلوگيري از ايجاد استحكاك قرار داده شده است. در پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک جنس نوار،که نوار آبندي نامیده میشود از نوار لاستيكي EPDM ،سیلیکون و یا TPE مي باشد.پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک قابليت ساخت در ابعاد مختلفي را دارد، همچنین به دلیل اين كه بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرك آن بر روي لنگه ثابت قرار گيرد، پس اين پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته مي شوند. 

photo_2016-05-29_19-13-00


انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک کرج https://karaj-upvc.com/
انواع یراق آلات پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک دارای نحوه عملکرد متفاوتی می باشند تا خریداران بتوانند با توجه به سلیقه و نیازشان هنگام سفارش درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده نمایند چرا که با توجه به نوع یراق آلات استفاده شده در پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک با یکدیگر متفاوت می باشد.
۱- تک حالته (Turn)
۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره (Tilt)
۳- پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک کرج
در این نوع از یراق آلات پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی های صوتی می باشد.
حالت دوم بازشو پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک برای عدم درگیری با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز در حالت دوم حتی در هنگام وزش باد شدید و طوفان از مزایای این سیستم است.

وینتک


مکانیزم سيستم پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک در کرج
مکانیزم سيستم بازشو پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناري و زيرين ( عمودي و افقي) مي‌باشد. https://karaj-upvc.com/
مزيت هاي سيستم پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک یا دو جهت بازشو مخفي بودن کل يراق آلات مصرفي حول محور بازشو می باشد.
تنوع محصولات شرکت پنجره ماندگار در کرج همگام با گسترش صنعت  یو پی وی سی، کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت در مقایسه با همتای خود از کشور های دارنده صنعت یو پی وی سی، ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شرکت VHS و ROTO باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات پنجره یو پی وی سی دو حالته وین تک محسوب گردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...