پنجره یو پی وی سی در کرج

پنجره یو پی وی سی در کرج

شرکت تولیدی پنجره یو پی وی سی در کرج آماده ارائه هر گونه خدمات تعویض و نصب درب پنجره های دوجداره با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی می باشد .درب و پنجره های دوجداره این شرکت مخصوص شرایط آب و هوایی کرج ساخته شده تا با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نشوند. https://karaj-upvc.com/

 

مدل های پنجره یو پی وی سی

شرکت تولیدی پنجره یو پی وی سی در کرج آماده ارائه هر گونه خدمات تعویض و نصب درب پنجره های دوجداره با مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی می باشد .درب و پنجره های دوجداره این شرکت مخصوص شرایط آب و هوایی کرج ساخته شده تا با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نشوند. https://karaj-upvc.com/

مزایای بسیاری در استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی در کرج وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها که امروزه مورد توجه بسیاری از خریدارن پنجره یو پی وی سی در کرج قرار گرفته است مسئله‌ی صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد که چه در سطح ملی برای دولتها و برای استفاده هر شهروند جهت کاهش هزینه های انرژی مورد استقبال قرار گرفته است…اما این تنها مزیت درب و پنجره یو پی وی سی در کرج نیست بلکه سهولت در نگهداری از این درب و پنجره ها و امنیت بالا و دوام زیبایی منحصر به فرد آنها نیز بسیار خوب میباشند. البته در صورتی که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص انجام گیرد..قبل از خرید پنجره یو پی وی سی در کرج باید آن را خوب بشناسیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم، به همین منظور باید به نوع پروفیل پنجره دو جداره، یراق آلات درب و پنجره ها، شیشه دو جداره و نحوه تولید درب و پنجره دو جداره توجه زیادی کرد. از معیارهای انتخاب بهترین پنجره یو پی وی سی در کرج از نگاه خریدار می توان عایق بودن در برابر آب باران، گرد و غبار، صوت، حرارت و عدم نیاز به رنگ آمیزی را نام برد.باید توجه داشته باشید که پروفیل های پنجره یو پی وی سی در کرج دارای گواهی نامه های بین المللی و استانداردهای معتبر مختلفی می باشند که مهم ترین آنها عبارتند از chemson،SKZ و استاندارد رال آلمان که مربوط به ضخامت دیواره های داخلی و خارجی کانالهای پروفیل است. https://karaj-upvc.com/ ازموارد قابل توجه دیگر در انتخاب پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی می توان سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی ایران را نام برد
پروفیل های یو پی وی سی که یکی از اجزای تشکیل دهنده پنجره یو پی وی سی در کرج می باشند از پی وی سی و افزونه های دیگر که مناسب است برای ساخت درب و پنجره های دوجداره تشکیل شده اند. این فورمولیشن خاص کیلد اصلی ساخت پنجره یو پی وی سی است. این فورمولیشن با توجه به شرایط آب و هوایی تغییر میکند. به همین دلیل است که مخلوط  ۳٫۵ نیاز است برای فرمول ضد اشعه UV و قطر دیواره ها ۸ قسمت تیتانیوم دی اکسید باشد.اصلی ترین ماده مورد نیاز جهت تولید پروفیل یو پی وی سی , (PolyVinil Choloride ) یا PVC با K-Value حدود ۶۵می باشد. پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یکی از قدیمی‌ترین و پر مصرف ‌ترین انواع پلیمرها در جهان است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید (VCM) بدست می‌آید و تقریبا ۸۵% از ترکیب پروفیلهای UPVC را تشکیل می دهد.

درب پنجره یو پی وی سی


پی وی سی ترکیبی از مشتقات نفت خام و گاز کلر می باشد که طی فرآیند پلیمریزاسیون تولید می شود. در فرآیند پلیمریزاسیون پیوند دوگانه بین کربن- کربن شکسته می‌شود و از اتصال مونومرهای وینیل کلراید به یکدیگر پلیمر پی وی سی تشکیل می‌گردد.
این ماده در دو نوع امولسیون و سوسپانسون تولید می گردد که نوع سوسپانسیون، به دو گروه سخت و نرم تقسیم می شود. نوع سخت دارای K- Value یا شاخص وزن ملکولی ۶۷ – ۶۵ و نوع نرم آن بین ۷۱ – ۶۸ است . https://karaj-upvc.com/
راه کارهای که پنجره یو پی وی سی در کرج ,در دکوراسیون بهتر و هماهنگی بیشتری داشته باشد:
۱- برای اینکه پنجره یو پی وی سی در کرج جلوه بهتری داشته باشند می توان از توری های فلزی طرح دار فرفورژه استفاده کرد که مانع دید از بیرون به داخل شود و در عین حال موجب زیبایی هم خواهد شد.
۲- یکی از ایده ها و فکر های جالب برای پنجره های خانه این است که از پنجره های کرکره ای و تاشو در دکوراسیون داخلی منزل بهره گرفت. پنجره هایی که همچون آکاردئون باز و بسته می شوند و در عین حال بر روی خود کرکره نیز دارند و بسیار فضای منزل یا محل کار را مدرن خواهند کرد.
۳- روش دیگر این است که کرکره هایی هم اندازه و ابعاد شیشه پنجره هستند استفاده می کنیم که دید از بیرون نداشته باشد ولی در عین حال زیبایی پنجره پا بر جاست.
یراق آلات پنجره یو پی وی سی در کرج 
یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.

یراق پنجره


پنجره یو پی وی سی در کرج و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.
عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره یو پی وی سی در کرج و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.
پیشرفت تکنولوژی از قبيل قفل و یراق آلات پنجره یو پی وی سی در کرج و آلمینیوم  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای پنجره یو پی وی سی در کرج می گردد.
البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.پیشرفت تکنولوژی از قبيل قفل و یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی در کرج و آلمینیوم  آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. https://karaj-upvc.com/ طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجره یو پی وی سی در کرج را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره یو پی وی سی در کرج می گردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...