پنجره دوجداره فرانسوی وین تک

پنجره دوجداره فرانسوی وین تک

طراحی پنجره دوجداره فرانسوی وین تک به گونه ای است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارند در عین حال می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن پنجره دوجداره فرانسوی وین تک و نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره فرانسوی وین تک باعث شده است مورد توجه زیادی از مشتریان قرار گیرد. https://karaj-upvc.com/

 

پنجره دوجداره

طراحی پنجره دوجداره فرانسوی وین تک به گونه ای است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارند در عین حال می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن پنجره دوجداره فرانسوی وین تک و نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره فرانسوی وین تک باعث شده است مورد توجه زیادی از مشتریان قرار گیرد. https://karaj-upvc.com/

پنجره دوجداره فرانسوی وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های پنجره دوجداره فرانسوی وین تک کرج این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. https://karaj-upvc.com/ بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.
پنجره دوجداره فرانسوی وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.
اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.
مزایای پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد.
۲– مناسب بودن پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج
۳– با نصب پنجره دوجداره فرانسوی وین تک شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت.
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات پنجره دوجداره فرانسوی وین تک کرج مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
هر پروژه از اجزای مختلفی تشکیل می شود نظیر پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، دستمزد و نصب در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه، قیمت دقیقی از آن بدست آورد. https://karaj-upvc.com/اگر شما تمایل دارید که قیمت دقیقی از پروژه خود داشته باشید ، کافیست اندازه ها و طراحی پروژه خود را برای این شرکت از طریق تلفن, ایمیل و یا تلگرام ارسال نمایید. شرکت پنجره ماندگار در کرج به وسیله نرم افزار مخصوص صنعت UPVC محاسبات را به صورت کاملاً دقیق انجام داده و پیشنهاد قیمت پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج را با جزییات کامل به شما اعلام می نماید.


شرکت پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.
ویژگی های پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک کرج
۱– پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. https://karaj-upvc.com/ شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.
شما می توانید برای پنجره دوجداره فرانسوی وین تک به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه فرمایید، شرکت پنجره ماندگار در استان البرز – کرج از جمله نمایندگی های فعال و صاحب نام در زمینه تولید, فروش و نصب درب و پنجره های دو جداره می باشد که انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره یو پی وی سی  را با توجه به سلایق مشتریان به بهترین نحو عرضه می نماید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...