پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی

پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی

شکل ظاهری پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی در فرایند تولید, تعداد نمونه های مشخصی را برای انجام آزمایشات انتخاب می کنند. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری به مدت ۱۲ تا۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری می شوند و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد و کیفیت قرار میگیرند.در نتیجه سطح پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی باید به رنگ سفید یکنواخت و عاری از خش و حفره باشند. https://karaj-upvc.com/

 

پنجره یو پی وی سی

شکل ظاهری پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی در فرایند تولید, تعداد نمونه های مشخصی را برای انجام آزمایشات انتخاب می کنند. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری به مدت ۱۲ تا۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری می شوند و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد و کیفیت قرار میگیرند.در نتیجه سطح پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی باید به رنگ سفید یکنواخت و عاری از خش و حفره باشند. https://karaj-upvc.com/
پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد –کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در کرج به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است . سيستم ترمال بريک به دليل داشتن لاستيك پلي آميد مابين جدار داخلي و خارجي پروفيل كه توسط ماشين آلات پانچ ميگردد امكان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امكان دو رنگ بودن نماي داخلي و خارجي را نیز ميسر مي نمايد. https://karaj-upvc.com/ پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.
بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش این محصولات مشاهده کرد. از این رو شرکت پنجره ماندگاردر کرج به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل ترمال بریک در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما قیمت های مناسب از آن شما است.
مزایای استفاده از پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج:
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در پنجره دوجداره آلومینیومی
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی دورنگ در سیستم های ترمال بریک https://karaj-upvc.com/
تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط
استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام
وزن کم و عدم استفاده از میلگرد
تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز
امروزه بحث جلوگیري از هدر رفتن انرژي، یکی از مواردي است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژي در ساختمانها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژي رو به گسترش می باشند.
تولید پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی در کرج یکی از طرح هاي ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام هاي کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود.
دلیل وجود پنجره ها در ساختمان این است که شما بتوانید بدون درنظرگرفتن آب و هوا، به فضای بیرون دسترسی داشته باشید. هر چند آنها نور طبیعی را از خود عبور می دهند و می توانند خانه شما را با گرمای خورشید پر کنند، اما نباید تغییرات نامناسب آب و هوایی را به منزل بیاورند. راه های زیادی برای کنترل عایق بندی وجود دارند.

رنگ پنجره دوجداره UPVC


اگر پنجره ای فاقد عایق بندی باشد یا عایق بندی مناسبی نداشته باشد، هنگام لمس آن، گرما یا سرمای فضای بیرون را حس می کنید، یا زمانی که نزدیک پنجره ایستاده اید، تغییرات دمایی را کاملا احساس خواهید کرد. حتی می توانید با قراردادن یک دستگاه دماسنج روی آستانه پنجره، تبادل حرارتی آن را اندازه گیری کنید.
یکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درو پنجره يو پي وي سي، واکنش پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی درکرج در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي يو پي وي سي تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. https://karaj-upvc.com/به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...