در و پنجره دوجداره استاندارد کرج

در و پنجره دوجداره استاندارد کرج

طراحی ، تولید و نصب در و پنجره دوجداره استاندارد کرج با نهایت دقت و ظرافت انجام می پذیرد.با این کار طول عمر پنجره ها وهمچنین کارایی آنها در بالاترین حد ممکن می رسد.  در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره ها می باشد.

 

پنجره یو پی وی سی

طراحی ، تولید و نصب در و پنجره دوجداره استاندارد کرج با نهایت دقت و ظرافت انجام می پذیرد.با این کار طول عمر پنجره ها وهمچنین کارایی آنها در بالاترین حد ممکن می رسد.  در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره ها می باشد.
در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از ماده سخت و محكمی به نام UPVC ساخته شده است که مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride)  می باشد. پلی وینیل کلراید ماده اصلی پروفیل یو پی وی سی است که حدود ۸۵% آن را در بر می گیرد, علاوه بر این ماده مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب در و پنجره دوجداره استاندارد کرج اضافه می‌گردد که عدم وجود آنها یا تغییر در مقدار آنها در فرمولاسیون اصلی می‌تواند محصول نهایی ساخته‌ شده را به‌ شدت تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن بکاهد.در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه های سنتی (پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی) از عایق بندی بسیار مناسب تری برخوردار می باشند https://karaj-upvc.com/. در و پنجره دوجداره استاندارد کرج از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. در و پنجره دوجداره استاندارد کرج بر خلاف ظاهر ظریی که دارا می باشد از بالاترین ضریب امنیتی و استحکام برخوردار است  و مهم ترین دلیل آن ساختار شبکه ای پروفیل upvc می باشد که ضریب مقاومت ضربه ای را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف بوده در نتیجه سارقین و دزدان نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند.
در ساخت انواع در و پنجره دوجداره استاندارد کرج استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات در و پنجره دوجداره استاندارد کرج, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض در و پنجره دوجداره استاندارد کرج باید رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای در و پنجره دوجداره استاندارد کرج به نحو احسن استفاده نمایند.
مزایای در و پنجره دوجداره استاندارد کرج
۱- دوام و استحکام بالا
۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
۳- عایق بندی بالا در برابر سرما و گرما
۴- عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.


ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگاردر کرج از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. https://karaj-upvc.com/ از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
فريم هاي در و پنجره دوجداره استاندارد کرج بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. اين درب و پنجره ها بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد.
خصوصیات یراق در و پنجره دوجداره استاندارد کرج به شرح زیر است:
۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی می گردد.
متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.
۲–آبندی کامل در و پنجره دوجداره استاندارد کرج:
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است. 
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.
۳-ایمنی و ضدسرقت بودن در و پنجره دوجداره استاندارد کرج:
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. https://karaj-upvc.com برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...