پنجره دوجداره عایق در کرج

پنجره دوجداره عایق در کرج

زندگی ماشینی و امروزی سر و صدای زیادی را در محیط ایجاد می کند. استفاده از پنجره دوجداره عایق در کرج می تواند به میزان بسیار زیادی این مشکل را رفع کند.از ویژگی های بسیار مهم پنجره دوجداره عایق در کرج ,عایق بودن در برابر صوت و جلوگیری از ورود صدای بیرون به داخل می باشد. 

پنجره دوجداره upvc

زندگی ماشینی و امروزی سر و صدای زیادی را در محیط ایجاد می کند. استفاده از پنجره دوجداره عایق در کرج می تواند به میزان بسیار زیادی این مشکل را رفع کند.از ویژگی های بسیار مهم پنجره دوجداره عایق در کرج ,عایق بودن در برابر صوت و جلوگیری از ورود صدای بیرون به داخل می باشد. 

از جمله مسائل مهمي كه امروزه توجه بسياري از اقتصاد دانان را به خود معطوف ساخته است، موضوع انرژي و استفاده بهينه از آن و محدوديت هاي منابع فسيلي است. يكي از مباني توسعه يافتگي ميزان انرژي مصرفي سرانه است به شرطي كه بخش عمده اي از آن در صنعت وكشاورزي باشد. متاسفانه در كشورهاي در حال توسعه و ازجمله كشور ما مصرف انرژي به صورت سرانه بسيار بالا است و بر خلاف انتظار بخش عمده اي از اين مصرف بالاي انرژي در بخش خانگي ، خدمات وتجاري است. مي دانيم كه مصرف بالاي انرژي در اين بخشهاي غير توليدي به مفهوم اتلاف انرژي است. در سالهاي اخير تلاشهاي زيادي شده است تا نه تنها مصرف انرژي در سطح متعادلي نگه داشته شود بلكه ازآن به صورت بهينه استفاده گردد. https://karaj-upvc.com/محدوديت منابع انرژي مخصوصا منابع سوختهاي فسيلي و نگراني هاي موجود در توقف رشد صنعتي به علت گراني سوختهاي فسيلي و پايان پذيري آنها، كشورها را برآن داشته است تا روي ديگر منابع انرژي به خصوص انرژيهاي تجديد پذير، انرژي خورشيدي، باد، زمين گرمايي و امواج درياها و اقيانوسها تحقيق و مطالعه شود و از سوي ديگر بهينه و بجا و درست مصرف كردن سوختهاي فسيلي در دستور كارجدي اغلب كشورها قرارگيرد. در اين مقاله تلاش گرديده كه به بخش دوم يعني بهينه سازي مصرف سوخت درساختمان هاي مسكوني و تجاري پرداخته شود.
یکی از مزایای اصلی و مهم پنجره دوجداره عایق در کرج و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید پنجره دوجداره عایق در کرج بوجود آمده است.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده پنجره دوجداره عایق در کرج با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.
پنجره دوجداره عایق در کرج به گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن میکنند.
رعایت نکات فنی ذیل در مونتاژ پنجره دوجداره عایق در کرج الزامی می باشد:
۱. در هنگام مونتاژ دو عدد شیار تخلیه آب در هر قسمت قاب از داخل پروفیل یو پی وی سی تعبیه شود.
۲. شیار تخلیه آب در پروفیل یو پی وی سی میانی ثابت افقی زیر بازشو تعبیه شود.
۳. فاصله شیار تخلیه از گوشه داخل قاب با در نظر گرفتن تقارن (از هر طرف ۳ تا ۱۰ سانتی متر) رعایت شود.
۴. شیار تخلیه آب از نمای بیرون قاب تعبیه شود (شیار تخلیه بیرون و داخل حداقل ۲/۵ سانتیمتر با یکدیگر فاصله داشته باشد):
۵. قاب بیرون بازشو پنجره دوجداره عایق در کرج نباید شیار تخلیه داشته باشد.
۶. در زمان مونتاژ شیار تخلیه آب در لنگه بازشو (سش) تعبیه شود. 
۷. در مونتاژ از گالوانیزه با ضخامت ورق حداقل ۱/۵ میلی متر استفاده شود.

پروفیل گالوانیزه


پروفیل پنجره دوجداره عایق در کرج یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. https://karaj-upvc.com/ پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.
یراق آلات مورد استفاده در پنجره دوجداره عایق در کرج در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب, تعویض, تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص کارشناسان دارد. عملکرد روان یراق آلات روتو را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره دوجداره عایق در کرج براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر ۱۰ نیوتن بر متر تعیین شده است. یراق دو حالت بازشوی پنجره دوجداره عایق در کرجROTO برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست توسط افراد معمولی و غیر متخصص یراق آلات روتو ROTO میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب اولیه را نداشته باشد و دچار مشکل شود. بحث ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره عایق در کرج از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یراق آلات روتو ROTO مورد استفاده در  پنجره های دوجداره به گونه ای طراحی شده اند که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن می سازد, این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق آلات روتو صورت پذیرفته است.

یراق پنجره دوجداره


مزایای خرید از نمایندگی یراق آلات روتو پنجره دوجداره عایق در کرج
• کیفیت هر قطعه از محصولات نمایندگی یراق آلات روتو پنجره دوجداره عایق در کرج در ۴ مرحله مختلف مورد تست قرار می گیرند و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه و بدون مشکل آماده شوند. 
• یراق آلات روتو ROTO بالای ۲۰۰۰ ساعت تست آب و نمک را به بهترین حالت پشت سر می گذارد که نشان دهنده کیفیت بالای این برند است. https://karaj-upvc.com/
• یراق آلات روتو آلمان یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت پنجره دوجداره عایق در کرج را دو چندان کرد.
• روش آبکاری منحصر به فرد و انجام تست های مختلف از نکات قابل توجه در مورد این یراق آلات است.
با روغ نکاری و گریس کاری مداوم کلیه اجزای مرتبط با یراق آلات در چهارچوب و لنگه (حداقل یکبار در سال) عملکرد روان یراق آلات را حفظ کنید و در مقابل فرسایش و خوردگی زودرس از آنها محافظت کنید. زبانه های مخفی از جنس فولاد برای جلوگیری از سایش غیرضروری نیاز به گیریس کاری مداوم دارند . به علاوه مکان پیچها باید بررسی گردند. پیچهای شل شده باید توسط یک شرکت متخصص جایگزین شوند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...