درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک

درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک

درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک مناسب ترین گزینه برای محیط های کوچک مانند حمام و راه پله ها می باشد. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک دارای استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ می باشد.

پنجره دوجداره مدل کنگی از بالا باز شو

درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک مناسب ترین گزینه برای محیط های کوچک مانند حمام و راه پله ها می باشد. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک دارای استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ می باشد.
درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک کرج  UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک تنها از جهت قابلیت بازشو دارند و بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی و حمام می باشد. معمولا درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد. خاصيت اصلی درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. 


درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک (Tilt) به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و همچنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) از بالا به بیرون و پایین به بیرون با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را دارد. در نوع بازشو علاوه بر قابلیت بازشو لولایی، امکان باز کردن پنجره از بالا نیز وجود دارد .این نوع بازشو ، ضمن بارندگی خطر ورود باران بداخل اتاق نیز وجود ندارد. وجود پرده نیز مزاحمتی برای بازشدن لت پنجره بوجود نمی آورد. سیستم بازشو درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ می باشد که حول محور زیرین خود باز میشود. بازشدن درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج تا زاویه ۴۵ درجه میباشد. موارد استفاده آن بیشتر در سرویس های بهداشتی و راه پله ها میباشد. در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود. در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.

پنجره دوجداره وین تک
 

ویژگی‌های فروش درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج
۱– قابلیت نصب دو نوع یراق (اسپانیولت و فینگرپول)
۲– قابل استفاده در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترسی
۳– تعویض و نصب سریع یراق آلات نوع فینگرپول در صورت آسیب دیدگی درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک

عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/
در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و دبه خصوص درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است. میزان عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل درب و پنجره دوجداره upvc کلنگی وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ ، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...