درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

این شرکت نماینده رسمی درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج می باشد که با نظارت مستقیم ویستابست محصولات خود را ساخته و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. از خصوصیات مهم درب و پنجره دوجداره برند ویستابست می توان دوام و طول عمر زیاد و هم چنین مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید را نام برد.

ویستابست

این شرکت نماینده رسمی درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج می باشد که با نظارت مستقیم ویستابست محصولات خود را ساخته و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. از خصوصیات مهم درب و پنجره دوجداره برند ویستابست می توان دوام و طول عمر زیاد و هم چنین مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید را نام برد.
شرکت ویستابست از جمله برندهای معروف و صاحب نام در عرصه تولید پروفیل درب و پنجره upvc می باشد که توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود رضایت مشتریان را جلب نماید. شاید در نگاه اول قیمت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج نسبت به سایر برندها کمی بالاتر باشد اما شما محصولی را خریداری می نمایید که دارای استاندارد های جهانی بوده و هزینه خرید خود را با صرفه جویی در اتلاف انرژی ،جبران خواهد کرد. پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج میباشد. در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/ میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد. لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد. همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.

پنجره دوجداره ماندگار


قبل از خرید درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج باید توجه داشته باشید که درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج دارای انواع مختلفی از لحاظ شکل ظاهری و نوع بازشو می باشند, پس برای داشتن بهترین خرید باید با انواع مدل های پنجره های دوجداره upvc آشنا شوید. در ادامه با برخی از این درب و پنجره های دوجداره وین تک آشنا می شوید.
درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  دو حالته: از مشخصه های این حالت از پنجره دو جداره یو پی وی سی باز شدن بر روی دو محور عمودی و افقی با یک دستگیره می باشد. یراق آلات پنجره دوجداره upvc دو حالته این امکان را به شما می دهد که تنها با یک دستگیره از سه حالت پنجره (باز، بسته، بازشوی از بالا) استفاده نمایید.
درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل کشویی: سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره برند ویستابست کشویی به صورت ریلی بوده و از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره upvc کشویی در کرج می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز و بسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد.
درب و پنجره دوجداره برند ویستابست مدل  فولکس واگنی: پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد که از لحاظ عایق بودن نسبت به سر و صدا و گرد و غبار و اتلاف انرژی فوق العاده می باشند.

رنگ پنجره دوجداره


خصوصیات درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/
 • استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج
• مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
• خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره در درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...