نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

شما می توانید برای داشتن خریدی مطمئن به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه فرمایید، شرکت پنجره ماندگار در استان البرز – کرج از جمله نمایندگی های فعال و صاحب نام در زمینه تولید, فروش و نصب درب و پنجره های upvc می باشد.  نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره upvc را با توجه به سلایق مشتریان به بهترین نحو عرضه می نماید.


وین تک w700

شما می توانید برای داشتن خریدی مطمئن به نمایندگی های سراسر کشور مراجعه فرمایید، شرکت پنجره ماندگار در استان البرز – کرج از جمله نمایندگی های فعال و صاحب نام در زمینه تولید, فروش و نصب درب و پنجره های upvc می باشد.  نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره upvc را با توجه به سلایق مشتریان به بهترین نحو عرضه می نماید.
تمامی محصولات تولیدی نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج  با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجره دو جداره وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای تولید شده در کارخانه پنجره upvc وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد.  درب و پنجره  دوجداره UPVC وین تک کرج، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد. اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند.آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد درب و پنجره يو پي وي سي کرج https://karaj-upvc.com/ در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود. خاصيت محصولات نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت.

پنجره دوجداره ساختمان


رنگ بندی مختلف پروفیل های نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ :
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره کرج عرضه گردد. در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
 شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  دارای نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره کرج در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...