درب و پنجره upvc وین تک در کرج

درب و پنجره upvc وین تک در کرج

از مهم ترین مشخصه های درب و پنجره upvc وین تک در کرج دارا بودن انواع استاندارد های ملی و بین المللی می باشد که بر همین اساس تمامی محصولات درب و پنجره upvc وین تک در کرج قبل عرضه به بازار توسط آزمایشگاه های مخصوص و افراد کارشناس مورد آزمایش قرار می گیرند و سپس پس از تایید به بازار ارائه می گردند.

وین تک

از مهم ترین مشخصه های درب و پنجره upvc وین تک در کرج دارا بودن انواع استاندارد های ملی و بین المللی می باشد که بر همین اساس تمامی محصولات درب و پنجره upvc وین تک در کرج قبل عرضه به بازار توسط آزمایشگاه های مخصوص و افراد کارشناس مورد آزمایش قرار می گیرند و سپس پس از تایید به بازار ارائه می گردند.
درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي  ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد.  درب و پنجره هاي دوجداره  یو پی وی سی ، عايق حرارتي هستند. طراحي پروفيل هاي درب و پنجره upvc وین تک در کرج امكان نصب انواع يراق آلات و ايجاد بازشوهاي متنوع را در سيستم هاي درب و پنجره دوجداره فراهم مي كند. استفاده از يراق آلات استاندارد در ارتقاء كيفي درب و پنجره upvc وین تک در کرج موثر بوده و رعايت نكات فني و پهناي بازشو، وزن شيشه هاي لنگه بازشوها در انتخاب نوع يراق آلات از نكات حائز اهميت است. مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و پنجره upvc وین تک در کرج مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.

پنجره ویستابست


تمامی محصولات تولیدی در شرکت درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره upvc وین تک در کرج تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش درب و پنجره upvc وین تک در کرج جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل

وین تک


تکنولوژی و ماشین آلات درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ :
در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک کرج از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دوجدارهupvc با بالاترین استانداردها کرده است. درب و پنجره upvc وین تک در کرج نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند. در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است. انواع یراق آلات مختلف به درخواست مشتری موجود می باشد دارای ۱۵ سال خدمات پس از فروش همکاران ما در دفتر پنجره ماندگار کرج منتظر شما هستند تا قیمت تمام شده برای ساخت، نصب و تعویض درب و پنجره upvc وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/ را در کمتر از نیم ساعت با تمام جزئیات در اختیار شما قرار دهند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...