پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج

پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج

شما می توانید در هنگام سفارش پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج از رنگ های مختلف ساده, طرح چوب و یا طرح های چوبی سنتی انتخاب نمایند. پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج دارای دو لنگه بازشو می باشد و قابلیت دوحالته شدن را نیز دارد.

درب فرانسوی یو پی وی سی

شما می توانید در هنگام سفارش پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج از رنگ های مختلف ساده, طرح چوب و یا طرح های چوبی سنتی انتخاب نمایند. پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج دارای دو لنگه بازشو می باشد و قابلیت دوحالته شدن را نیز دارد.
پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.
 یکی از ویژگی های پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. سیستم بازشوی پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ به عنوان پنجره فرانسوی رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود. درب های فرانسوی دارای جذابیت های بی انتها و کلاسیکی می باشند. بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ های درب و پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج وجود دارد به شما این امکان را می دهد که یک طرح و مدل نهایی را جهت تکمیل کردن طراحی خانه خود انتخاب نمایید.

درب فرانسوی


خصوصیات و مزایای پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج
•    سیستم پنج چنبر این درب و پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم.
•    امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
•    بین جداره به ۲۳ میلی متر کاهش یافته و ۸ میلی متر هم همپوشانی جهت برقراری جریان هوای مناسب ایجاد گشته است.
نحوه نصب پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج بدون تخریب
پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج ابتدا به وسيله پيچ هاي مخصوص و استاندارد به قاب فلزي تعبيه شده در ساختمان متصل گرديده و سپس با فوم مخصوص درزگيري وعايق بندي مي شود. فوم مخصوص نصب پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج در ابتدا به صورت پف کرده بوده و پس از چند ساعت سخت شده و با افزايش حجم خود باعث استحكام بسيار زيادي مي گردد.

پنجره دوجداره
 

مدت زمان انجام و نصب پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج هر پروژه
به لحاظ آنكه توليد پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج توسط شرکت پنجره ماندگار در کرج كاملاً مكانيزه بوده و با ماشين آلات پيشرفته انجام مي گيرد ، توليد آنها نسبت به درب و پنجره هاي آهني ، آلومينيومي سريع تر است. نصب درب و پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج  https://karaj-upvc.com/  نيز احتياج به عمليات بنايي نداشته و با پيچهاي مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگيري و عايق مي شود. به همين دليل عمليات نصب نيز بسيار سريع است.
شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/ با توجه به سوابق کاری که تا کنون به دست آورده است در تولید درب و پنجره upvc فرانسوی جدید در کرج بسیار موفق بوده است. نصب چنین درب و پنجره هایی نیازمند دانش فنی خاص است که خوشبختانه تمامی کارکنان این شرکت مجرب و مسلط می باشند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...