پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج

از آنجایی که پروفیل جزء اصلی در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد در نتیجه در انتخاب آن باید دقت کرد. پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج علاوه بر دارا بودن استاندارد های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار است تا خریداران محترم بتوانند با هزینه ای مناسب درب و پنجره های قدیمی خود را تعویض نمایند.

بهترین پروفیل

از آنجایی که پروفیل جزء اصلی در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد در نتیجه در انتخاب آن باید دقت کرد. پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج علاوه بر دارا بودن استاندارد های معتبر از قیمت مناسبی برخوردار است تا خریداران محترم بتوانند با هزینه ای مناسب درب و پنجره های قدیمی خود را تعویض نمایند.

علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره ماندگار درشهر کرج با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/, ظاهر پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.

پروفیل گالوانیزه


انتخاب پروفیل گالوانیزه مناسب برای یک پنجره دوجداره یو پی وی سی https://karaj-upvc.com/
حتما باید از گالوانیزه شناسنامه دار استفاده کنید. شناسنامه یک گالوانیزه به ما خواهد گفت که پنجره چقدر نیرو را تحمل خواهد کرد، چقدر فشار باد را می تواند تحمل کند، چقدر وزن شیشه را میتواند تحمل کند. در واقع فشارهای وارده بر پنجره شامل فشارهای مرده و زنده می شوند. نیروهای مرده عبارتند از وزن خود پنجره، شیشه و یراق آلات. نیروهای زنده عموما نیروهایی هستند که شاید همیشه حضور نداشته باشند، ولی نیروی بسیاری را بر پنجره وارد می کنند، مانند فشار باد. حتی در مکان هایی که پنجره در آنها نصب می شود، می تواند نیروهای زنده مختلفی را در خود داشته باشد که باید حتما مورد محاسبه قرار گیرد. مثلا باید احتمال برخورد انسان را با پنجره ها نیز در نظر گرفت و آن ها را در محاسبات وارد کرد.
مقاطع مختلف پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت.

ازمایش یو پی وی سی


مشخصات فنی انواع پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک در کرج https://karaj-upvc.com/
– عرض ۷۰ میلیمتر و ۵ اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بهینه و مناسب در سری W640
– عرض ۱۰۷ میلیمتر برای سری W260 تک ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض ۸۵ میلیمتر برای سری W260 جفت ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...