پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج

پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج

با استفاده از پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج می توانید زیبایی خاصی به شیشه های پنجره دوجداره خود دهید. با توجه به اینکه قرار گرفتن دکوراتیو در بین دو جداره شیشه باعث کاهش تبادل حرارت در درزها می‌شود این نوع شیشه اتلاف انرژی کمتری دارد. از این نوع شیشه در ساختار انواع پنجره، درب‌های ورودی، کابینت‌های آشپزخانه و خصوصا درفضاهای تلفیقی معماری سنتی و باستانی با نمای دکوراتیو استفاده می‌شود.

شيشه دوجداره طرح د

با استفاده از پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج می توانید زیبایی خاصی به شیشه های پنجره دوجداره خود دهید. با توجه به اینکه قرار گرفتن دکوراتیو در بین دو جداره شیشه باعث کاهش تبادل حرارت در درزها می‌شود این نوع شیشه اتلاف انرژی کمتری دارد. از این نوع شیشه در ساختار انواع پنجره، درب‌های ورودی، کابینت‌های آشپزخانه و خصوصا درفضاهای تلفیقی معماری سنتی و باستانی با نمای دکوراتیو استفاده می‌شود.
پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج از انواع شيشه هاي تزييني مي باشد که در نماي ساختمان و معماري داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد و بر روي تمامي درب و پنجره هاي دوجداره یو پی وی سی و آلومینيومي قابل جايگذاري مي باشد. اين نوع شيشه دوجداره از شبکه هايي تزييني با ساختار پروفيل یو پی وی سی و يا پروفيل هاي کوچک آلومينيومي تشکيل گرديده است.  این پروفیل‌ها با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه از کثیفی و خاک گرفتگی مصون می‌مانند و در عین حال تمیز کردن شیشه را همچنان آسان حفظ می‌کنند. با توجه به اینکه قرار گرفتن دکوراتیو در بین دو جداره شیشه باعث کاهش تبادل حرارت در درزها می‌شود این نوع شیشه اتلاف انرژی کمتری دارد. پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج در ساختار انواع پنجره، درب‌های ورودی، کابینت‌های آشپزخانه و خصوصا درفضاهای تلفیقی معماری سنتی و باستانی با نمای دکوراتیو استفاده می‌شود. شبکه های تزیینی برای بکارگیری در بین شیشه های پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ قابلیت ارائه طرح ها و مدل هایجذاب مورد نظر ارشیتکت را داشته است و علاوه بر ان دلیل انکه در فاطله مابین دوجداره شیشه قرار میگیرد, در  طول عمر شیشه تمیز و زیبا باقی می ماند. درواقع شیشه های مزین به شبکه های تزیینی با دارا بودن سطح بدون مانع در مقایسه با شیشه هایی که با چسباندن مقاطع بر ان و یا شبکه سازی با پروفیل وادار به سهولت قابل نظافت بوده و محلی برای جمع شدن گرد وغبار در گوشه و یا سطح پروفیل تزیینی وجود ندارد طرح های دکوراتیو در بیش از ۹۰ مدل و در رنگ های سفید، طلایی، طرح چوب روشن و تیره قابل ارائه است. درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با شیشه‌های جورجین بار که به عنوان پنجره دوجداره دکوراتیو جدید نیز شناخته می‌شوند، به مجموعه‌ای از پروفیل‌های باریک آلومینیومی گفته می‌شود که با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون خصوصا در رنگ‌های طلایی و سفید در ترکیب انواع طرح‌های هندسی، زیبایی منحصر به فردی به شیشه‌های دو جداره می‌دهند.

DB-5


پرو فیل UPVC که شامل پرو فیل چهار چوب پنجره (Frame)، پرو فیل وسط(Mullion)، پرو فیل لنگه یا باز شو(Sash)و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خود درب یا پنجره بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می‌گردد. گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های باز شو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می‌گردد و محاسبه جداگانه آن ها غیر عادی است. شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می‌گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو‌جداره، ساده‌، مات، رفلکس، رنگی، سکوریت، لمینت، خم و… باشد.
معرفی پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج 
استفاده از شيشه در نماي ساختمان و دكوراسيون داخلي در دهه هاي اخير بسيار مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است. زيبائي ، سبكي ، تنوع ، نصب آسان و امكان ايجاد طرح هاي خاص و بديع، تقاضا براي استفاده از شيشه پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج را افزايش چشمگير داده است. با توجه به خلا توليد و تامين اين نوع شيشه در داخل كشور تلاش در زمينه واردات و فرآوري شيشه هاي دكوراتيو را آغاز نموده و اين خانواده از محصولات خود را تحت نام تجاري V-Art عرضه می نماید. شیشه V-Art مجموعه متنوعي از شيشه هاي تزئيني است كه در انواع طرحها و رنگها با روش هاي مختلفي توليد مي شوند. از اين نوع شيشه پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج به نوع ، طرح و رنگ آنها در قسمتهاي مختلف ساختمان مي توان استفاده نمود. 

شیشه های دکوراتیو و جورجین بار


یکی از مزیت های بسیار جالبی که شیشه های پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ دارند این است که می توان طرح مورد دلخواه را در بین شیشه های دو جدار قرار داد بدون اینکه نگران آن باشیم که شیشه دکوراتیو داخل آن کثیف و گرد و غبار بگیرد. بنا بر این می توان طرح و نقش مورد نظر و دلخواه را به شرکت و کارخانه ی تولید آن سفارش داد تا آن را ما بین شیشه های دو جداره قرار دهند. این کار باعث شده است تا معماران ایده های بهتر و بیشتری را به وجود بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان این گونه محصولات قرار دهند. شرکت پنجره ماندگار در کرج همواره کیفیت شیشه های پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید. جورجين بار داخل شيشه پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ از قيمت بالاتري نسبت به حالت اول برخوردار است ولي در کنار آن با زيبايي خود متناسب با طراحي نما و دکوراسيون داخلي مي باشد. براي توليد اين نوع شيشه پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج، ابتدا طرح مورد نظر باتوجه به ابعاد شيشه را مشخص کرده سپس با استفاده از پروفيل هاي خاص و بست هاي مخصوص جورجين بار طرح شبکه تزييني را اجرا مي کنيم. در مرحله بعد شبکه تزييني را در چهارچوب اسپيسر شيشه دوجداره دکوراتیو قرارداده و آنرا فيکس ميکنيم.در ادامه روند توليد شيشه دوجداره انجام مي پذيرد. از جمله مزاياي اين روش، تنوع در رنگ و سطح مقاطع پروفيل مصرفي جورجين بار، طرح هاي متنوع قابل اجرا، عدم نياز به نظافت و طول عمر بالا را مي توان بيان نمود. بهترين شيشه پنجره دوجداره دکوراتیو جدید در کرج https://karaj-upvc.com/، با توجه به نوع كاربري، كمترين عبور اشعه ماورا بنفش، بيشترين عبور نور مرئي و كمترين عبوراشعه مادون قرمز را بايد دارا باشد. 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...