پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج

پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج

پرده کرکره ای محصولی جدید و بسیار پر کاربرد برای منازل و شرکت ها می باشد که پرده در یک فضای غیر قابل نفوذ به وسیله هوا، بین دو لایه شیشه ای قرار گرفته است. پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج رطوبت نمی گیرند، گرد و خاک به آن ها نفوذ نمی کند، کثیف نمی شوند و همین امر باعث استقبال از آن شده است.

پرده کرکره ایزلوه ای بین شیشه

پرده کرکره ای محصولی جدید و بسیار پر کاربرد برای منازل و شرکت ها می باشد که پرده در یک فضای غیر قابل نفوذ به وسیله هوا، بین دو لایه شیشه ای قرار گرفته است. پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج رطوبت نمی گیرند، گرد و خاک به آن ها نفوذ نمی کند، کثیف نمی شوند و همین امر باعث استقبال از آن شده است.

در پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج https://karaj-upvc.com/  ، کرکره بین شیشه دوجداره مجهز به یک موتور ۲۴ ولت می باشد که این امکان را به شما می دهد که کرکره را توسط یک ریموت به سادگی به سمت بالا و پایین به حرکت در آورده و یا پرده را بصورت سایه و روشن در آورد. مزیت این مدل در این است که پرده کرکره بین دوجدار شیشه را می تواند برخلاف مدل دستی کامل به سمت بالا جمع گردد. در پنجره های کشویی و یا فولکس واگنی جهت حذف سیم برق از باطری های مخصوص استفاده می کنند. فضای مورد نیاز جهت نصب این نوع کرکره در بین شیشه دوجداره ۲۵ میلی متر می باشد. این مدل پرده کرکره بین دوجداره با عرض ۲/۵ و ارتفاع ۳ متر قابل اجرا می باشد.
بزرگ ترین مزیت پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج این است که آن ها با یک سیستم مغناطیسی ثبت شده ساخته می شوند که به آن ها این امکان را می دهد که در داخل یونیت شیشه دوجداره به صورت مهر و موم شده قرار گیرند، بدون این که غیرقابل نفوذ بودن این پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج را به خطر اندازند. این غیر قابل نفوذ بودن تضمین می کند که هوا و رطوبت نمی تواند وارد محفظه بین شیشه دوجداره شود. بدین ترتیب طول عمر بالای پرده ایزوله بین این شیشه ها نیز تضمین شده است. مفهوم نصب پرده کرکره بین دو شیشه، امر جدیدی است و در ساخت و ساز های مدرن به عنوان یکی از راهکارهای زیبایی و تزئینی مطرح شده است. این امر در عین حال که کنترلی عالی بر نور تابشی خورشید اعمال نموده و محیطی دلپسند در محل مربوطه ایجاد می نماید، ویژگی های خاصی را نیز بوجود میآورد که در پرده کرکره های عادی یا هر نوع پرده یا جداکننده دید محیطی وجود ندارد. از جمله نتایج آن : عدم انتقال حرارت به داخل به دلیل تابش آفتاب به پرده و گرم شدن آن، تمیز و پاکیزه ماندن پرده در همه حال به دلیل ایزوله بودن آن از محیط داخل و خارج ساختمان که بهداشتی بودن آن را تضمین میکند و مناسب محیط آزمایشگاهی و درمانی است، عمر زیاد به دلیل عدم تماس و برخورد با عوامل محیطی است، و کاهش دهنده بسیار موثر هدر رفتن انرژی به دلیل عدم انتقال حرارت تابشی آفتاب است. پنجره ماندگار در کرج تولید کننده انواع درب و پنجره های دوجداره UPVC با تکیه بر شبکه وسیع مونتاژ کاران متخصص و مجهز در سرتاسر استان البرز_کرج و دیگر شهرهای میهن عزیزمان ایران اماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. در زیر برخی از ویژگی های پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج معرفی می شود.

پرده-کرکره-داخل-شیشه-های-دوجداره


مزایای پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج https://karaj-upvc.com/
– بسیار با دوام است .
– نگهداری و نظافت آنها بسیار آسان است .
– دارای طیف گسترده ای از رنگهای زیبا است .
– دارای قابلیت تنظیم کنترل دید است .
– امکان نصب بین شیشه های دو جداره را دارا است .
اما شاید بزرگ ترین مزیت پرده های ایزوله این است که آن ها با یک سیستم مغناطیسی ثبت شده ساخته می شوند که به آن ها این امکان را می دهد که در داخل یونیت شیشه دوجداره به صورت مهر و موم شده قرار گیرند، بدون این که غیرقابل نفوذ بودن این پنجره های دوجداره را به خطر اندازند. این غیر قابل نفوذ بودن تضمین می کند که هوا و رطوبت نمی تواند وارد محفظه بین شیشه دوجداره شود. بدین ترتیب طول عمر بالای پرده ایزوله بین این شیشه ها نیز تضمین شده است. یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد این شرکت در کرج تولید پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار می باشد که جنس این کرکره ها از آلومینیوم بوده و در رنگ های مختلف و با توجه به سلیقه خریداران عزیز قابل اجرا است. نوع شیشه های بکار رفته در پنجره دوجداره با پرده کرکره ریموت دار کرج ۶میل سکوریت بوده و کاملا عایق می باشند و بهترین گزینه برای آشپزخانه ها و اتاق خواب ها می باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...