بهترین پروفیل upvc در کرج

بهترین پروفیل upvc در کرج

یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت بهترین پروفیل upvc در کرج، پروفیل فولادی تقویت کننده گالوانیزه می باشد که درون حفره داخلی پروفیل های upvc نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده عبارتند ازاستحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی و هم چنین جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی می باشد.

رنگ پنجره دوجداره UPVC

یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت بهترین پروفیل upvc در کرج، پروفیل فولادی تقویت کننده گالوانیزه می باشد که درون حفره داخلی پروفیل های upvc نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده عبارتند ازاستحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره یو پی وی سی و هم چنین جلوگیری از تغییر حالت پروفیل های یو پی وی سی در اثر مرور زمان و عوامل محیطی می باشد.

يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درو پنجره يو پي وي سي، واکنش بهترین پروفیل upvc در کرج در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي دو سه جداره یو پی وی سی تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ بهترین پروفیل upvc در کرج در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.
شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که بهترین پروفیل upvc در کرج چیست و از چه موادی تشکیل شده است. یو پی وی سی یا پلی وینیل کلراید اصلی ترین ماده تشکیل دهنده بهترین پروفیل upvc در کرج می باشد که حدود ۸۵% از آن را تشکیل می دهد. در بازار کنونی انواع مختلف بهترین پروفیل upvc در کرج با برند های مختلف موجود است که به طور کلی پروفیلهای upvc از نظر کیفیت به سه دسته پروفیل پنجره دوجداره با کیفیت مرغوب, کیفیت متوسط و پروفیلهای متفرقه که اکثرا به دلیل قیمت پایین کیفیت پایینی هم دارند تقسیم بندی می شوند.فرایند تولید بهترین پروفیل upvc در کرج شامل دو مرحله اصلی میکس و آماده سازی مواد اولیه در دستگاه میکسر و شکل دهی و تولید پروفیل در دستگاه اکسترودر می باشد که در مرحله اول PVC و افزودنی های دیگر ، با درصد مشخص توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شود . مواد ترکیب شده بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین رفته و دمای آن با دمای محیط یکسان گردد.

پروفیل گالوانیزه


پس از مرحله میکس مواد به صورت اتوماتیک وارد دستگاه های اکسترودر می شود . پس از تنظیم و نصب قالب بهترین پروفیل upvc در کرج https://karaj-upvc.com/ مورد نیاز و هم چنین قسمت های کالیبراتور و تانک های خنک کننده می بایست دمای سیلندر و دستگاه اکسترودر و قالب به حد مشخص و استانداردی برسد . این میزان دما بسته به نوع سطح مقطع پروفیل یو پی وی سی متفاوت است که معمولا برای سیلندر بین ۱۶۵ تا ۱۸۵ درجه سانتیگراد و برای قالب بین ۱۹۸ و ۲۰۲ درجه سانتی گراد میتواند متغیر باشد . دستگاه اکسترودر شامل دو عدد مارپیچ با چرخش غیر همسو میباشد که مواد را به صورت یکنواخت از قسمت سیلو به طرف قالب هدایت می نماید. سیلندر دستگاه شامل چهار قسمت است که هر کدام به ترتیب وظیفه پیش گرم کردن مواد ، پلاستیسیته کردن , تبدیل مواد به شکل خمیری خروج گازهای متصاعد شده و در نهایت شکل گیری بهترین پروفیل upvc در کرج را به عهده دارند ، پس از خروج بهترین پروفیل upvc در کرج از قسمت تانک های خنک کننده اطلاعات مربوط به پروفیل بر روی آن حک میشود . در نهایت پروفیل های یو پی وی سی وارد قسمت برش شده در ابعاد ۶ متری برش داده و بسته بندی می گردد و با توجه به نوع سفارش درب و پنجره دوجداره انتخاب شده توسط مشتری و پس از انجام محاسبات دقیق و مهندسی و آنالیز ابعاد درب و پنجره دوجداره upvc ، طبق نقشه برش داده می شوند.
مقاطع مختلف بهترین پروفیل upvc در کرج https://karaj-upvc.com/
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های یو پی وی سی با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت.
استانداردهای تولید بهترین پروفیل upvc در کرج وآزمایشات مواد اولیه
برای تولید بهترین پروفیل upvc در کرج https://karaj-upvc.com/ می توان از مواد اولیه دست نخورده ، مواد بازیافت شده و مواد قابل بازیافت استفاده کرد. کاربرد این مواد با توجه به استاندارد کیفیت RAL-GZ 716/1 تحت شرایط و آزمایشات خاصی قابل قبول می باشد. کاربرد مجدد مواد با فرمول یکسان توسط همان کارگاهی که قبلاً آنها را تولید کرده در صورتی که به کیفیت پروفیل های یو پی وی سی صدمه نزنند و عاری از هر گونه مواد نرم کننده و مواد خارجی باشند تحت شرایط خاصی امکان پذیر می باشد.
یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادي انرژي در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل هدر رفتن انرژي در ساختمانها می توان استفاده از در و پنجره هاي نامناسب را نام برد. از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و براي استفاده صحیح از انرژي و جلوگیري از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازي مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازي شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...