پنجره دوجداره ایده ال در کرج

پنجره دوجداره ایده ال در کرج

برای داشتن بهترین درب و پنجره دوجداره ایده ال در کرج باید به نکات متعددی از جمله جنس پروفیل مصرفی, یراق آلات, شیشه دو سه جداره و نحوه تولید درب و پنجره دوجداره توجه ویزه ای داشت چرا که هر یک در ایجاد پنجره دوجداره ایده ال در کرج نقش مهمی دارا می باشند.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

برای داشتن بهترین درب و پنجره دوجداره ایده ال در کرج باید به نکات متعددی از جمله جنس پروفیل مصرفی, یراق آلات, شیشه دو سه جداره و نحوه تولید درب و پنجره دوجداره توجه ویزه ای داشت چرا که هر یک در ایجاد پنجره دوجداره ایده ال در کرج نقش مهمی دارا می باشند.
پنجره دوجداره ایده ال در کرج از ماده سخت و محكم UPVC ساخته شده است. شكل چند محفظه اي آن باعث مي شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعريق مقاوم باشد. پنجره دوجداره یو پی وی سی زمانيكه در برابر گرما و سرماي خيلي زياد قرار مي گيرد تغيير شكل نمي دهد. هسته فلزي آن تضمين مي كند كه UPVC فرم و پايداري خود را حفظ مي كند. گوشه هاي پنجره دوجداره ایده ال در کرج https://karaj-upvc.com/ به صورت مكانيكي بهم متصل نمي شوند بلكه به يكديگر جوش داده مي شوند كه باعث مي گردد درب يا پنجره به صورت يك قالب بهم پيوسته و يك تكه باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود. رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای پنجره دوجداره ایده ال در کرج رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه ۱۵ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی ۱۵ سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد.

مدل پنجره دوجداره


مزایای پنجره دوجداره ایده ال در کرج https://karaj-upvc.com/
نگهداری آسان از پنجره دوجداره ایده ال در کرج

بازشو پنجره دوجداره ایده ال در کرج بسیار سبک وزن هستند. بهترین جنس یو پی وی سی بادوام بوده و هرگز پوسیده نمی شود. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.
افزایش امنیت با پنجره دوجداره ایده ال در کرج
در پنجره دوجداره ایده ال در کرج به علت وجود يراق آلات و چفت هاي جديد و امكان طراحي پروفيل هاي امنيتي، ايمني پنجره نسبت به پنجره های قدیمی چندين برابر شده است.
استاندارد ساخت پنجره دوجداره ایده ال در کرج  :
از جمله استاندارد های ساخت پنجره دوجداره ایده ال در کرج https://karaj-upvc.com/ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• استفاده از گالوانیزه با ضخامت ۱.۵ میلی متر و ابعاد استاندارد
• تمامی پروفیـل های پنجره دوجداره ایده ال در کرج باید دارای گالـوانیزه باشند ، طول گالـوانیزه در پروفیــل های پنجره یو پی وی سی جوش شونده حداکثر۲ سانتی متر کوتاه تر و در میانی ها حدکثر ۱ سانتی متر کوتاه تر باشند .
• عدم استفاده از گالوانیزه ۲ تکه و جوش خورده در پنجره دوجداره ایده ال در کرج
• فاصله ی پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل های upvc حداکثر ۱۵ سانتی متر و فاصله ی پیچ ها با یکدیگر حداکثر ۴۰ سانتی متر در پروفیـل هایپنجره دوجداره سفیـد و ۳۰ سانتی متر در پروفیـل های یـو پی وی سی قهوه ای .
درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو جداره که در شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده ال در کرج را دارا می باشند. این شرکت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...