انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

خرید و فروش انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج به دلیل کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این برند از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است با تکیه بر کادری کارشناس و دستگاه های تولید با کیفیت خود اولین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری ۷۰ ( ۵ کانال ) را تولید نماید, که این یکی از افتخارات این شرکت پروفیل سازی در ایران می باشد.

پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره پروفیل هافمن

خرید و فروش انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج به دلیل کیفیت و قیمت مناسب مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این برند از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته است با تکیه بر کادری کارشناس و دستگاه های تولید با کیفیت خود اولین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری ۷۰ ( ۵ کانال ) را تولید نماید, که این یکی از افتخارات این شرکت پروفیل سازی در ایران می باشد.
این شرکت تولید کننده پنجره دوجداره هافمن کرج می باشد که محصولات خود را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع تولید می نماید. پنجره دوجداره هافمن کرج مناسب ترین انتخاب برای هر ساختمانی می باشد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری و مدرن دارای مزیت های بی شماری از قبیل امنیت, دوام و مانع ورود بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. با بررسی انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن https://karaj-upvc.com/ از جهات گوناگون از طریق کارشناسان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از نظر عدم بروز مشکل تغییر فرم و رنگ پروفیل upvc میزان مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف و تراز قیمتی انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در مقایسه با سایر پروفیل های بازار جزوء مرغوب ترین پروفیلهای مصرفی قرار دارد.

بهترین پنجره دوجداره


انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج عبارتند از:
پروفیل لنگه پنجره دوجداره پروفیل هافمن
ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در این نوع ۵۸ میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز ۵۸ میلیمتر می باشد. عرض پرفیل لنگه پنجره هافمن ۷۰ میلیمتر و این پروفیل ۵ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری میباشد. محل اسقرار گالوانیزه در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر میباشد.
پنجره پروفیل فریم پنجره دوجداره پروفیل هافمن https://karaj-upvc.com/
در این پروفیل ارتفاع دیواره خارجی پروفیل یو پی وی سی هافمن ۶۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل فریم پنجره هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری میباشد. در این نوع پروفیل یو پی وی سی هافمن محل استقرار گالوانیزه به ارتفاع ۲۳ میلیمتر و عرض ۳۲ میلیمتر میباشد.
پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره پروفیل هافمن
در این نوع ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ۸۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این نوع پروفیل ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل میانی ثابت هافمن ۶۰ میلیمتر و پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل استقرار گالوانیزه در این پروفیل upvc هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر می باشد.
پروفیل میانی متحرک پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیل هافمن
ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ۶۳.۵ میلیمتر و همچنین ۳۶ میلیمتر ارتفاع داخلی این پروفیل می باشد. پروفیل ۳ کاناله بوده و عرض این نوع پروفیل میانی متحرک هافمن ۶۳.۵ میلیمتر می باشد.
پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره upvc پروفیل هافمن
ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ۸۵ میلیمتر و ارتفاع داخلی این نوع پروفیل نیز ۸۵ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل لنگه درب داخل بازشو هافمن ۶۰ میلیمتر و این نوع پروفیل ۳ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتر می باشد. در این نوع پروفیل upvc هافمن محل جایگیری گالوانیزه به ارتفاع ۳۰ میلیمتر و عرض ۵۱ میلیمتر می باشد.


پروفیل لنگه درب بیرون بازشو پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن
در پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ارتفاع دیواره خارجی ۱۰۵ میلیمتر و ارتفاع داخلی این پروفیل ۶۵ میلیمتر می باشد. عرض این پروفیل لنگه درب بیرون بازشو هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۳ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل استقرار گالوانیزه در این پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع ۳۰ میلیمتر و عرض ۵۱ میلیمتر می باشد.
پروفیل پنل پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن
ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در این نوع ۱۰۰ میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز ۱۰۰ میلیمتر می باشد. پروفیل پنل هافمن دارای عرض ۲۴ میلیمتر می باشد.
بدیهی است متریال غالب پنجره دوجداره ، پروفیل می باشد . پروفیل در قطعات و محل های مختلف پنجره، اشکال مختلف دارد ولکن همگی از جنس یو پی وی سی می باشد . لذا قیمت درب و پنجره upvc دوجداره به میزان زیادی بستگی به قیمت پروفیل مصرفی دارد, در نتیجه هر چه قیمت پروفیل مصرفی بالاتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. 
مزایای انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج https://karaj-upvc.com/:
نگهداری آسان از پنجره دوجداره هافمن کرج
بازشو پنجره دوجداره هافمن کرج بسیار سبک وزن هستند. بهترین جنس یو پی وی سی بادوام بوده و هرگز پوسیده نمی شود. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.
افزایش امنیت با پنجره دوجداره هافمن کرج
در پنجره دوجداره هافمن کرج به علت وجود يراق آلات و چفت هاي جديد و امكان طراحي پروفيل هاي امنيتي، ايمني پنجره نسبت به پنجره های قدیمی چندين برابر شده است.
گارانتی پنجره دوجداره هافمن کرج
بازشوهای پنجره دوجداره هافمن کرج دارای گارانتی هستند و این گارانتی به هر نوع و مدلی از این درب ها و پنجره ها و همچنین به نصب آنها تعلق می گیرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...