پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج

پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج

شرکت پنجره ماندگار در کرج  سعی بر این دارد که پروفیل درب و پنجره upvc ویستابست را با قیمت مناسب و نصب با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد. پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج از زیباترین و پرکاربردترین درب و پنجره های دوجداره محسوب می شود و دلیل آن نوع بازشو درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی فرانسوی است.

ویستابست

شرکت پنجره ماندگار در کرج  سعی بر این دارد که پروفیل درب و پنجره upvc ویستابست را با قیمت مناسب و نصب با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد. پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج از زیباترین و پرکاربردترین درب و پنجره های دوجداره محسوب می شود و دلیل آن نوع بازشو درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی فرانسوی است.
 شرکت تولیدی درب و پنجره ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد. پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های upvc می باشد.  پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارد و می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج و قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج باعث شده است مورد توجه برج سازان قرار گیرد.
ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت درب و پنجره ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد. https://karaj-upvc.com/.

درب فرانسوی یو پی وی سی

هر پروژه از اجزای مختلفی تشکیل می شود نظیر پروفیل ، شیشه ، یراق آلات ، دستمزد و نصب در عین حال هر پروژه نیز بسته به نوع طراحی آن نظیر تعداد درب و پنجره ها ، تعداد بازشوها ، نوع بازشوها و … با یکدیگر متفاوت هستند. بدین لحاظ نمی توان بدون اندازه ها و طراحی پروژه، قیمت دقیقی از آن بدست آورد. 
ویژگی‌های پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج وجود دارد.

پنجره دوجداره تک حالته


پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید. پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج https://karaj-upvc.com/ یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های پنجره دوجداره فرانسوی ویستابست کرج این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...