شرکت تولیدات یو پی وی سی

شرکت تولیدات یو پی وی سی

معرفی یو پی وی سی

امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمانها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند.

تولید پروفیل های  یو پی وی سی یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود.

از دلایل کم توجهی به این محصول می توان به عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین (یو پی وی سی) نام برد که بدین دلیل متاسفانه این صنعت در کشور ما نتوانسته جایگاهی برای ورود پیدا کند.

یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادی انرژی در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل هدر رفتن انرژی در ساختمانها می توان استفاده از در و پنجره های نامناسب را نام برد. از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و برای استفاده صحیح از انرژی و جلوگیری از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازی شود.

خوشبختانه در چند سال اخیر سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور و دیگر مسئولین توجه خود را به این نوع صنایع معطوف داشته و توصیه می کنند که صنایع این چنینی در کشور توسعه پیدا کند، خوشبختانه با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها از سال ۸۹ و آگاهی همه آحاد جامعه از لزوم استفاده از وسایلی که مصرف انرژی را در ساختمان به شدت پائین می آورد روز به روز در حال افزایش می باشد و این محصول به سرعت در حال گسترش در بازار مسکن می باشد.

چندین دهه است که تکنولوژی ساخت پروفیل یو پی وی سی در کشورهای بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلایل امتیاز خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهان شمول شده است.

این پروژه تحت لیسانس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات و قالبهای یو پی وی سی در اروپا به نام شرکتTechnoplast  می باشد که می توان پروفیل و ورقهای یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز اروپا به بازار عرضه نمود.

پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!