شرکت فروش درب و پنجره هلالی

شرکت فروش درب و پنجره هلالی

درب ها و پنجره های یو پی وی سی هلالی علی رغم قیمت بالای آنها امروزه در میان مصرف کنندگان درب و پنجره و سازندگان ساختمانی بسیار محبوب هستند. این درب ها و پنجره های دارای قوسی در بالا می باشند که می تواند دارای بازشو و یا فاقد آن باشد. برخی از شرکت های سازنده پنجره دوجداره این پنجره ها را نیز تولید می نمایند.

پنجره های قوس دار

واژه پنجره در برخورد اول به گوش و ذهن بسیار آشنا است و دلالت بر ساختاری در بنا دارد که هر روزه با آن سروکار داریم و در ظاهر در همه دنیا کم و بیش به یک صورت است. واقعیت این است که نگاه جوامع و فرهنگ های مختلف به پدیده پنجره گاهی متفاوت بوده و مفهوم آن نیز در طی تاریخ دچار تحول شده است. به موازات تحولات در ساخت و مصالح، آزادی خارج از تصوری برای شکل پذیری کل و اجزای بنا به وجود آمده استو به خصوص این آزادی، نوعی آشفتگی و گاهی یک شکلی و هم شکلی یکنواخت و بی ارتباط با فرهنگ را برای پنجره ها به وجود آورده که باعث کمرنگ شدن نقش پنجره در زندگی انسان ها شده است. پنجره ها دیگر نمی توانند پیام آور فرهنگ سرزمینی که به آن تعلق دارند باشند. این موضوع این اندیشه را قوت بخشیده که لازم است بازشناسی همه جانبه ای در مفاهیم فرهنگ معماری صورت پذیرد.

پنجره ها یکی از اجزای معماری هستند که همواره در برقراری نظم و هماهنگی در بنا و یا به عکس در آشفتگی اشاره شده، نقش موثری داشته اند. قبل از تاثیرات دوران جدید، پنجره ها در رابطه با جنبه های ذهنی زندگی انسان نیز نقش های قابل توجهی داشته اند. بنابراین مفهوم پنجره هنوز می تواند جای تامل داشته باشد. همچنین توجه به جنبه های وجودی و معناشناختی پنجره در هر فرهنگی می تواند در شناخت نسبت به فرهنگ معماری موثر واقع شود. لذا شاید واژه پنجره یکی از کلمه های مهمی باشد که بعد از واژه خانه برای شناخت مفهوم زیست انسان باید به آن پرداخت. یکی از انواع پنجره که متناسب با مدل و طرح اصلی ساختمان استفاده می شود، پنجره قوس دار می باشد.

پنجره قوسی (خم یا هلالی)

پنجره های خم یا قوسی تاثیر رویایی و بی نظیری بر خانه های با معماری مدرن و سنتی می گذارد. شما می توانید این مدل از پنجره را در کنار دیگر مدل های پنجره قرار دهید تا به نمایی زیباتر در ظاهر ساختمان برسید. می توانید در ساخت درب های بالکنی نیز از این مدل استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، نور بیشتری وارد منزل کنید. پنجره های خم می توانند به بلندی پنجره های لولایی و به پهنی پنجره های سایبانی ساخته شود. این مدل از پنجره با تلفیق درست با دیگر مدل ها می تواند علاوه بر زیبایی، تهویه هوای مطبوعی نیز فراهم کند.

براى تعویض پنجره هاى   هلالى  یا  قوسى  دوراه وجود دارد .

اولى اینکه، بهمان حالت وصورت که وجود دارد ازنوع   یوپى وى سى   کلیشه شده وبا دستگاه تمام اتوماتیک خم داده وساخته میشود که زیبا میشود اما بسیار پرهزینه است و درعین حال درزگیرى وعایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد .

دوم اینکه ، حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر میشود . یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و درزیر آن پنجره عادى ساخته میشود و مزایاى آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسبتر و هم کیپ شدن وبهتر عایق شدن آن است .  اما به خواسته شما هرکدام برای ما قابل اجراست.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!