شرکت پنجره سه جداره

شرکت پنجره سه جداره

درب ها و پنجره های یو پی وی سی انواع مختلفی دارند. برخی از این درب ها و پنجره ها دوجداره هستند و برخی از این درب ها و پنجره ها سه جداره می باشند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی سه جداره بسیار عایق می باشند و در شرایط و مناطق خاص از آنها استفاده می شود.
درب و پنجره دوجداره در سال های 1960 در کشور آلمان شروع به تولید گردید. بدلیل مزایا و کاربرد زیاد این نوع پنجره ها استفاده از آن در جهان رونق گرفت.تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و یا مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی به کاررفته در ساخت این نوع از پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است. واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در ایران اولین بار در اواخر دهه 50 احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است ، همچنان مواد اولیه پروفیل این محصول از خارج از کشور وارد می گردد. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از سال 1380 با حمایت و پشتیبانی و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستورالعمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد ، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.

سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:

پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

درب و پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.

جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره یو پی وی سی
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.
شرکت پنجره دوجداره
پنجره ماندگار

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!