شرکت تولید نصب پنجره دوجداره

شرکت تولید نصب پنجره دوجداره

شرکت پنجره ماندگار با سابقه طولانی که در زمینه تولید و نصب انواع درب ها و پنجره های یو پی وی سی دارد میتواند بهترین گزینه برای سفارش درب ها و پنجره های یو پی وی سی شما باشد. تمامی محصولات این شرکت با ضمانت بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
در استحکام درب و پنجره های UPVC  با ابعاد استاندارد، به غیر از طراحی عوامل زیر نیز موثر می‌باشند:

    پرو فیل و مقاومت خمشی آن
    نوع یراق آلات
    نوع شیشه
    وجود قوطی U گالوانیزه با ضخامت مناسب در سطح مقطع پروفیل و وجود سطح گالوانیزه در جایگاه مخصوص تعبیه شده جهت ورود و اتصال پیچ  به آن و جلوگیری از هرز شدن پیچ.

به منظور مقاوم سازی و تقویت در و پنجره های تولیدی ، از پروفیل های گالوانیزه با ضخامت مناسب در داخل در پروفیل های
UPVC  استفاده می شوند .به کار گیری پرو فیل گالوانیزه در داخل پرو فیل های اصلی UPVC  و پیچ شدن پنجره، مقاومت در و پنجره های ساخته شده را نیز افزایش می دهد. پرو فیل های گالوانیزه باعث بالا بردن استقامت پرو فیل های UPVC  در برابر فشار باد و فشار های وارده از طرف ساختمان به در و پنجره نیز می شوند.
در صورت بزرگ شدن ابعاد پنجره ها از عرض یا ارتفاع ۵/۳ متر بهتر است ضخامت قوطی گالوانیزه و در ابعاد بزرگتر ضخامت یا سطح مقطع پرو فیل نیز افزایش یابد .در ارتفاعات زیاد (در برج ها) نیروی باد بیش تر و سطح پنجره بزرگ تر باشد ضخامت این پرو فیل های گالوانیزه بایستی بیش تر باشد؛ این ضخامت از ورق ۱ میلی متر شروع شده و بر حسب مورد تا ضخامت از ۲میلی متری  می رسد. در اکثر سازندگان درب و پنجره دو جداره برای پنجره های با ابعاد و در طبقات معمول ساختمان ضخامت پرو فیل گالوانیزه مصرفی ۲۵/۱ میلی متر می‌باشد.
چند مشخصه بارز و محسنات در و پنجره‌ دو جداره UPVC
درجه استقامت بسیار بالای پنجره دوجداره UPVC ،قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از به هدر رفتن انرژی بوسیله پنجره دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت 100%در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب و پنجره های دو جداره عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع.

پنجره ماندگار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!