شرکت پنجره شیشه سیم دار

شرکت پنجره شیشه سیم دار

شرکت های درب و پنجره یو پی وی سی از شیشه های مختلفی در تولید درب ها و پنجره های خود استفاده مینمایند. به عنوان مثال شیشه های دوجداره و سه جداره در ساخت پنجره ها و درب ها بسیار پر کاربرد میباشند.برخی از انواع شیشه ها مثل شیشه سیمی  در موارد خاصی در تولید درب ها و پنجره های یو پی وی سی مورد اسافاده قرار میگیرند.
وجود انواع مختلف شیشه ها امروزه به خریداران این امکان را می دهد که بنا به نوع نیاز خود شیشه های مناسبی را برای درب ها و پنجره های یو پی وی سی شان انتخاب نمایند. شرکت پنجره ماندگار عرضه کننده انواع شیشه ها اعم از تک جداره، دوجداره، سه جداره و ... می باشد. یکی از انواع جدید شیشه های سیم دار (شیشه مسلح) می باشد. بهره گیری از تیمی متخصص و کارآزموده و همچنین دستگاه های صنعتی بروز باعث می شود که محصولات تولیدی این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار باشد.
در سال های اخیر بحث و اختلاف نظر زیادی مبنی بر اینکه آیا شیشه سیم دار (شیشه مسلح) به اندازه کافی ایمن می باشد یا خیر مطرح شده است. دلیل اصلی مطرح شدن این بحث ها، صدمات وارد شده به مردم در محل هایی است که شیشه سیم دار  (شیشه مسلح) در آنجا به کار گرفته شده است.
متداول ترین شیشه های سیمی ( شیشه های سیم دار)، همان هایی هستند که در درب و پنجره مدارس و مکان های عمومی نصب شده اند. گرچه شیشه سیمی مقاومت مناسبی در برابر انتقال شعله های آتش و دود دارد اما این شیشه ها نسبت به شیشه های حرارت دیده (سکوریت) یا لمینت مقاومت مناسبی دربرابر ضربه ندارند و ممکن است در هنگام ضربه خطرناک باشند. تحمل ضربه و ضد ضربه بودن عامل بسیار مهمی در مکان های فوق ازجمله مدارس، مهد کودک ها و مکان های تفریحی می باشد.
برای سال های متمادی، تنها نوع شیشه ای که می توانست آزمون های ضد حریق و ضد ضربه را بگذراند، شیشه سیم دار  (شیشه مسلح) بوده است. با ورود شیشه های جدید که کارایی بهتری از شیشه سیمی  (شیشه مسلح) هم در ضد حریق و هم ضد ضربه بودن دارند، بحث ناکارآمد بودن شیشه سیم دار جدی تر شده است. متخصصان و منتقدان استفاده از شیشه سیمی ابراز می کنند که با وجود ورود شیشه های جدید و کارآمدتر دلیلی برای استفاده از شیشه های سیمی (شیشه مسلح) وجود ندارد و این شیشه ها را عامل بروز بسیار از صدمات می دانند. برخی از آنها پیشنهاد تغییر قوانین و آیین نامه ها را داده اند. از طرف دیگر، متخصصان طرفدار شیشه سیمی (شیشه مسلح) ، نصب غیر اصولی و غیر ایمن را عامل بروز صدمات می دانند.
شرکت پنجره سه جداره
پنجره ماندگار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!