شرکت نمایندگی پنجره ویستابست

شرکت نمایندگی پنجره ویستابست

شرکت فروش درب و پنجره ویستابست در تمام نقاط کشور فعالیت گسترده ای دارد. درب ها و پنجره های ویستابست از نظر کیفی بسیار مناسب بوده و توصیه میشود بجای استفاده از پروفیل های نامرغوب در ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی از پروفیل ویستابست استفاده نماییم در ادامه به معرفی کامل محصولات یو پی وی سی می پردازیم.
شرکت پنجره دوجداره ویستابست
مهمترین مسئله در شناخت پروفیل بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ ویستابست بدون گالوانیزه 1380 گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود 850 گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود.
همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.
استفاده از لاستیک هایی که در محل کارخانه ساخت درب و پنجره بر روی پروفیل ها بصورت دستی نصب می شوند یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب برند پروفیل می باشد. این روش ای پی دی ام (EPDM) نام دارد. در روش دیگر لاستیک درزگیر در کارخانه ساخت پروفیل در هنگام تولید پروفیل به پروفیل تزریق می شود. لاستیک درزگیر در روش آی پی دی ام (EPDM) از ارتجاع بالایی برخوردار می باشد.
این لاستیک ها تا 10 سال در مقابل سرما و گرما و فشار مقاومت داشته و در صورت نیاز به تعویض به راحتی لاستیک قدیمی و لاستیک جدید حتی توسط فردی غیر کارشناس تعویض میگردد ولی لاستیک ها تزریقی یو پی وی سی در گرما و سرما و فشار مقاومت لازم را نداشته و بعد از یک دور سرما و گرما حالت ارتجاعی نداشته و خشک شده و پنجره از وکیوم خارج می گردد.
پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد.
در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت 22 میلیمتر و 24 میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت 18 و20 میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.
شرکت درب و پنجره ویستابست
پنجره ماندگار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!