شرکت پنجره دوجداره ویستابست کرج

شرکت پنجره دوجداره ویستابست کرج

ویستابست (vistabest) بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور است و شرکت پنجره ماندگار یکی از ده ها نمایندگان فعال در ایران است که زمینه فعالیت درخشانی در البرز-کرج دارد.
پنجره دوجداره ویستابست کرج
ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت 10هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز 60 میلی متر 3 محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان(RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود. تولید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست، فعالیت تخصصی و اصلی شرکت می باشد که در حال حاضر نیاز بازار داخلی در سطح تمامی استانها را با دارا بودن کارخانه ای با 40 خط تولید برآورده می نماید.کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.
روش محاسبه قیمت پنجره ویستابست ( vistabest ) بر حسب متر طول (محیط پنجره)
پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا ۸ متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، ۰/۸ متر مربع شیشه دوجداره و معادل ۲۰ درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.
تجهیزات صنعتی ویستابست

میکسینگ
بمنظور تولید پروفیلهای درب و پنجره یو پی وی سی، تدارک و آماده سازی مواد اولیه پلیمری و غیر پلیمری متفاوت با یکدیگر صورت می گیرد.
ویستابست با برخورداری از ماشین آلات پیشرفته کاملا اتوماتیک و بهره گیری از کیفیت برترین تولیدکنندگان سیستمهای میکسینگ «شرکت رایملت هنشل Reimelt Henschel» و انتقال مواد بدون دخالت نیروی انسانی، سعی در ارائه کیفیت بالا و یکسان دارد.
فرمولاسیون
ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل یو پی وی سی در ویستابست با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و تایید قرار گرفته است.
ویستابست در زمینه صنعت تولید پروفیل یو یپی وی سی از برترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند. این مواد پس از تخلیه در انبار مورد آزمایش قرار گرفته و سپس در بخش میکسینگ توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک برای تولید پروفیل ترکیب می شوند.
آزمایشگاه ویستابست
مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز ویستابست مورد کنترل قرار می گیرد. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد.
لازم به ذکر است که ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است.
اکستروژن
فرایند تولید پروفیل یو پی وی سی و کیفیت این محصول به فاکتورها و متغیرهای فراوانی بستگی مستقیم دارد.
به همین منظور ویستابست با بهره گیری از دانش بهترین تولیدکننده تجهیزات تولید این محصول «شرکت گراینر اتریش» و همچنین برخورداری از بهترین اکسترودر های موجود در اروپا «کراس مافای آلمان» تلاش در کاهش فاکتورهای متغیر ماشین آلات و دستیابی به بهترین کیفیت بر اساس استانداردهای اروپایی دارد.
میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید پروفیل ویستابست هم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست.
پنجره upvc ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود پنجره upvc ویستابست را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!