شرکت تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی
شرکت پنجره ماندگار از نمایندگان برتر شرکت ویستابست ، آلو پلاس ، و وین تک در کرج میباشد. گروه درب و پنجره دو جداره یو پی سی پنجره ماندگار با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید شرکت پنجره ماندگار به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.
همچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد پنجره دوجداره ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید.
همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت پنجره ماندگار از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید.
شما میتوانید ابعاد درب و پنجره خود را به شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ در تلگرام ارسال نمایید تا از پیش فاکتور اولیه خود مطلع شوید.
. استفاده از با کیفیت ترین پروفیل های روز دنیا
. استفاده از یراق آلات با کیفیت و منطبق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا
. امکان لمینیت انواع رنگ چوب و رنگ آمیزی پروفیل به رنگ دلخواه شما
. قابلیت نصب انواع توری های رولینگ و کرکره داخل شیشه
. شیشه دوجداره با اسپیسر ۱۴ و ۱۶ (۲۰% عملکرد بهتر)
. دارای پوشش (ضد حرارت / ضد UV)
. حدود ۷۰% ممانعت از عبور تشعشع حرارتی آفتاب
. بیش از ۴۲% عایق تر از شیشه های دوجداره
. جلوگیری از تغییر رنگ پرده و مبلمان
. امکان استفاده از شیشه های هوشمند (Switchable)
محصولات و خدمات
تولید پنجره های دوجداره با برند های معتبر ویستابست و وین تک تحت نظارت این شرکت ها و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و با به کار گیری پرسنل مجرب و متخصص ادامه دارد. همچنین پخش پروفیل های مرغوب آلمانی، پخش یراق آلات و ملزومات پنجره های دوجداره و پخش ملزومات تولید شیشه های دوجداره اعم از چسب پلی سولفات، اسپیسر و رطوبت گیر به صورت گسترده و انحصاری در استان ها در حال انجام است.
کیفیت محصولات
به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که این مهم از ابتدای کار, در سرلوحه امور شرکت قرار داشته است. هم چنین به واسطه کیفیت بالای محصولات تولیدی، توانستیم در کمترین زمان در اخذ نمایندگی محصولات وین تک و ویستابست موفق باشیم.
فاکتورهای یک پنجره دوجداره استاندارد
موارد مختلفی در این زمینه تاثیرگذار هستند، از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره کرد: تولید پنجره های استاندارد از مواد مصرفی، ملزومات استاندارد و توصیه شده توسط تولید کنندگان پروفیل، استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و آموزش پرسنل.

 

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!