شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره

شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره

شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره برای تولید محصولات خود ازبرند های مرغوب پروفیل و یراق استفاده می کنند. پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره برای تولید محصولات خود ازبرند های مرغوب پروفیل و یراق استفاده می کنند. پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.
رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه ۱۵ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی ۱۵ سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد. به سبب طراحی خاص درب و پنجره دوجداره upvc که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.

 

مدل پنجره دوجداره


محصولات شرکت بهترین مارک پنجره دوجداره دارای خصوصیات زیر می باشند :
• بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.
• پنجره های یو پی وی سی لولایی-از بالا بازشو یا بازشو به سمت بیرون، پنجره های کلنگی بازشو به طرف داخل، پنجره های فرانسوی، پنجره های خلیجی و انواع پنجره های هلالی و هندسی از جمله مواردی هستند که در بازه درب ها و پنجره های تولیدی ما می گنجند.
• لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.
بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد.
درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که دراین شرکت تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشند. این شرکت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.
سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
درب و پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
جلوگیری از ورود گرد وغبار با درب و پنجره یو پی وی سی
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!