شرکت انواع در و پنجره دوجداره

شرکت انواع در و پنجره دوجداره

شرکت انواع در و پنجره دوجداره با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتریان و خریداران محصولات خود را تولید و به بازار فروش عرضه می کنند. سعی این شرکت بر این امر بوده است که با استفاده از موارد طبقه بندی شده شما را در انتخاب بهترین شکل درب و پنجره دوجداره upvc همراهی کند.

پنجره دوجداره مدل دوحالته دو جهت بازشو

شرکت انواع در و پنجره دوجداره با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتریان و خریداران محصولات خود را تولید و به بازار فروش عرضه می کنند. سعی این شرکت بر این امر بوده است که با استفاده از موارد طبقه بندی شده شما را در انتخاب بهترین شکل درب و پنجره دوجداره upvc همراهی کند.

شرکت انواع در و پنجره دوجداره مفتخر است با توجه به سبک معماری ساختمان ها و طراحی داخلی انواع در و پنجره دوجداره را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. انواع در و پنجره دوجداره از نظر نوع قاب، نوع شیشه، کلاس بازشو و از نظر فن آوری به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. مزایای متعدد استفاده از انواع در و پنجره دوجداره در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. پنجره ها مانند دیگر عناصر موجود در طراحی داخلی و خارجی در سبک های متفاوتی مانند کلاسیک و مدرن تهیه و تولید می شوند. انتخاب مدل جدید پنجره مناسب با دکوراسیون منزل تاثیر زیادی بروی زیبایی و شکوه جلوه اتاق نشیمن، پذیرایی و سایر اتاق های خانه خواهد گذاشت. پنجره ها یکی از بهترین راه ها برای آوردن محیط خارج به داخل خانه هستند و به شما کمک می کنند با منظره خارج از منزلتان ارتباط داشته باشید و در عین حال که از این منظره لذت می برید، ایمن و راحت نیز باشید. 

شرکت انواع در و پنجره دوجداره از نظر کلاس بازشو به طور کلی در دو دسته کشویی و لولایی تقسیم می شوند.
پنجره دوجداره کشویی
نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است. این پنجره دوجداره کرج قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند. در پنجره های کشویی جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد.

پنجره کشویی


پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره کرج که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.
پنجره های کشویی دو حالته یا فولکس واگنی: این دسته از پنجره ها دو حالته نیز نامیده میشوند. استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بازشو
اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید پنجره UPVC کلاس بازشو یا لنگه ای می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد.
این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.
البته از محدودیت های این سیستم پنجره می توان به محدویت های ارتفاعی (فاصله تا سقف) و ارتفاع از کف اشاره نمود. این نقاط ضعف بدلیل نیاز لنگه بازشو پنجره به چرخیدن حول محور خاص خود است که این امر موجب بر هم خوردن نظم پرده ها، ایجاد محدودیت ارتفاع از کف زمین و روی کابینت ها می شود.
یکی از راه حل های این مسئله انتخاب درست عرض لنگه بازشو متناسب با نیاز می باشد. استفاده از انواع کتیبه جهت ایجاد محلی ثابت در پنجره ، استفاده از انواع پنجره دو جداره دوحالته و استفاده از سیستم های کشویی فولکس واگنی به عنوان پاسخی برای حل این مسئله است.

پنجره دوجداره مدل کنگی از بالا باز شو


پنجره دوجداره بیرون بازشو
بازشو لنگه ای پنجره تک حالته: ساده ترین نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد.
لنگه ای بازشو دو حالته: از امتیاز های قابل توجه این نوع پنجره تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل این نوع پنجره بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد.
تک حالته سرویسی: کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود.
حداکثرسایز در این مدل پنجره طول و عرض ۶۰ سانتی متر می باشد. رنگ شیشه در این مدل معمولا از انواع رنگی ، برفی و یا مشجر می باشد که بصورت یک جداره از شیشه دوجداره می باشد. اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره ها دوجداره تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهند.
نکات قبل از انواع در و پنجره دوجداره :
انواع در و پنجره دوجداره این قابلیت را دارند، که روی سازه های آجری – سیمانی و… نصب شوند همچنین پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت نصب روی قاب های فلزی را دارند. البته باید توجه داشت که یکی از مراحل مهم ،ساخت و جایگذاری پروفیل فلزی به ضخامت حدود ۵۰ میلیمتر است که این کار باعث نصب سریعتر و کم هزینه تر شدن ساخت درب و پنجره های دو جداره کرج میشود.
یکی دیگر از مراحل مهم ساخت انواع در و پنجره دوجداره کرج اندازه گیری دقیق درگاه پنجره توسط ابزار دقیق مانند متر های لیزری و یا نواری می باشد.
دیگر قسمت در مراحل ساخت انواع در و پنجره دوجداره کرج طراحی درب و پنجره یو پی وی سی است که به وسیله نرم افزارهای دقیق انجام میگیرد که پیشنهاد قیمت به مشتری و همچنین زمانبندی و برنامه تولید به بخش مونتاژ توسط همین نرم افزار انجام میگیرد.
مرحله دیگر از مراحل قبل از نصب انواع در و پنجره دوجداره کرج مونتاژ درب و پنجره دوجداره upvc است که ابتدا با توجه به نوع سفارش درب و پنجره پروفیل مورد نظر انتخاب میشود و سپس پروفیل گالوانیزه که برای تقویت پروفیل دوجداره کرج به کار میرود برش داده میشود و سپس درون آن محکم میشود و در آخرین مرحله یراق آلات و دستگیره روی پروفیل تعبیه میشود و یراق
انواع پنجره از نظر نوع قاب :
با پیشرفت صنعت ساختمان، پنجره با قابهای متعددی تولید می شود که مهمترین آنها به شرح زیر می باشد.
۱) پنجره با قاب آلومینیومی
۲) پنجره با قاب آلومینیومی ترمال بریک
۳) پنجره با قاب فیبرگلاس
۴) پنجره با قاب ترکیبی و کامپوزیتیچ
۵) پنجره با قاب چوبی
۶) پنجره با قاب یو پی وی سی (UPVC)

۷) پنجره با قاب یو پی وی سی عایق شده
انواع پنجره از نظر نوع شیشه :
پنجره ها با توجه به نوع شیشه و تعداد لایه های شیشه به صورت زیر تقسیم می شوند.
۱) پنجره تک جداره یو پی وی سی با شیشه شفاف ساده
۲) پنجره تک جداره یو پی وی سی با شیشه دودی و یا برنزی
۳) پنجره دو جداره یو پی وی سی با شیشه شفاف ساده
۴) پنجره دو جداره یو پی وی سی با شیشه دودی و یا برنزی
۵) پنجره های دو جداره با پوشش های خاص شیشه جاذب گرمای خورشید (Selective Surface)
۶) پنجره دو جداره با شیشه های با ضریب صدور پایین (Low-E)
۷) پنجره های دو جداره با شیشه های ترکیبی (جاذب گرمای خورشید و ضریب صدور پایین)
۸) پنجره های سه جداره یو پی وی سی با شیشه های ترکیبی
انواع پنجره از نظر نحوه عملکرد :
پنجره ها از نظر نوع کاربری در ساختمان به صورت زیر دسته بندی می شوند.
۱) پنجره های ثابت
۲) پنجره های لولایی قائم (بازشو به سمت بیرون و داخل)
۳) پنجره های لولایی افقی (بازشو به سمت بیرون و داخل)
۴) پنجره های کشویی قائم
۵) پنجره های کشویی افقی
انواع پنجره از نظر فن آوری :
پنجره ها از نظر فن آوری ساخت به منظور بهبود کارایی و کاهش افت حرارتی به صورت زیر دسته بندی می شوند.
۱) پنجره هایی که لایه بین دو شیشه با گازهای خنثی پر شده است
۲) پنجره هایی که در آنها از اسپیسرهایی(Spacer) با ضریب انتقال حرارت هدایتی پائینی استفاده شده است
۳) پنجره های با پوشش شیشه Low-E و انتخاب طیفی
۴) پنجره های هوشمند

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!