شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی تک ریلی

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی تک ریلی

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی تک ریلی محصولات خود را با بهترین یراق آلات و پروفیل به بازار فروش عرضه می نماید. چرا که در صورت استفاده نکردن از یراق آلات مناسب و رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد. در عین حال، نفوذ ناپذیری این پنجره‌ها باعث می‌شود، هنگام شست و شو از خارج و یا بارندگی‌های شدید، آب به داخل ساختمان نفوذ نکند.

بازسازی پنجره قدیمی با دوجداره جدید

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی تک ریلی محصولات خود را با بهترین یراق آلات و پروفیل به بازار فروش عرضه می نماید. چرا که در صورت استفاده نکردن از یراق آلات مناسب و رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد. در عین حال، نفوذ ناپذیری این پنجره‌ها باعث می‌شود، هنگام شست و شو از خارج و یا بارندگی‌های شدید، آب به داخل ساختمان نفوذ نکند.
پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دوجداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. سیستم بازشوی پنجره دوجداره کشویی تک ریل به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره کشویی تک ریل می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ، پنجره دوجداره کشویی تک ریل است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره دوجداره کشویی تک ریل هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.
واقعیت این است که پنجره دوجداره کشویی تک ریل با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره دوجداره کشویی تک ریل کرج است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره کشویی تک ریل کرج صورت می گیرد.
شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی تک ریلی: اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره کشویی تک ریل کرج این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:
-دستگیره پنجره دوجداره کشویی تک ریل کرج (swing) سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن پنجره دوجداره کشویی تک ریل در کرج حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره کشویی تک ریل کرج در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

پنجره کشویی

–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد.
مزایای پنجره upvc کشویی عبارت اند از:
الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ب)دارای سه نوع مختلف پنجره دوجداره کشویی تک ریل ، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد
پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی تک ریلی ویستابست
ویستا بست همچنین چهار پروفیل ویژه برای درب و پنجره کشویی یو پی وی سی با بهترین کیفیت را تولید می نماید. معمولا درب و پنجره های کشویی در معماری های خاص و یا کمبود جا و فضا برای انواع بازشو کاربرد بیشتری دارند. بازشو از نوع کشویی در مصارف خاص بیشترین کارایی را دارد. همچنین استفاده از پروفیل های این سری امکان استفاده از انواع پروفیل ۳ چمبر و ۵ چمبر را ممکن می سازد که با استفاده از انواع پروفیل، قابلیت های کامل تری برای طراحان قابل اجرا خواهد بود.
از لحاظ ظاهری، پنجره دوجداره کشویی تک ریل با طرح ها و رنگ های متنوع، در نمای ساختـمان های مدرن زیبایی فوق العـاده ای ایجاد می نمایند. با وجود گله مندی صاحبان خانه های سنتی از این موضوع که این پنجره ها درمنازل آن ها چشم انداز خوبی ندارد.
پنجره های یو پی وی سی بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند.
امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در و پنجره های UPVC با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند.
با نصب درب و پنجره دوجداره کشویی تک ریلی با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!