شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد

شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد

شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد بوسیله مواد اولیه مرغوب و با کیفیت محصولات خود را آماده و روانه بازار فروش می کند. بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل خرید درب و پنجره دوجداره استاندارد ، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای می باشد.

تولید شیشه

شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد بوسیله مواد اولیه مرغوب و با کیفیت محصولات خود را آماده و روانه بازار فروش می کند. بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل خرید درب و پنجره دوجداره استاندارد ، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای می باشد.
درب و پنجره دوجداره استاندارد به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا و گرد و غبار به محیط داخل جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.
شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد: فریم های درب و پنجره دوجداره استاندارد کرج باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. درب و پنجره دوجداره استاندارد کرج باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. درب و پنجره دوجداره استاندارد کرج، دارای دو شیشه می باشد که بین آنها یک فضای کاملا درزبندی شده وکیوم وجود دارد و اکثرا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود. این فاصله معمولا بین ۶ تا۲۰ میلی متر است.دو جداره کردن شیشه جلوی ورود نور را نمی گیرد ولی گرمای خورشید را کاهش می دهد.
درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج ، از اتصال دو یا چند شیشه که بطور موازی در مقابل یکدیگر برای روی یک چهارچوب پروفیل یو پی وی سی قرارگرفته اند تشکیل شده است. امروزه دیوارهای خشتی و گلی ستنی جای خود را به دیواره های شیشه ای مرتفع براق و درخشان داده اند . این سطوح زیبای رنگی به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که بخوبی می توانند در برابر سرما و گرمای محیط خارجی مقاومت کرده و ضمن حفظ زیبایی محیط ، آسایش و اطمینان را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورند. از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی درب و پنجره دوجداره استاندارد به عوامل زیر بستگی دارد:
۱- نوع شیشه مصرفی
۲- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تک، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
۴- مقاومت حررتی یا ضریب هدایتی فریم پنجره
۵- درز بندی در هنگام نصب

پروفیل یو پی وی سی

پروفیل درب و پنجره دوجداره استاندارد
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
در استاندارد ۶۸۴۰ درب و پنجره دوجداره استاندارد واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دوجداره استاندارد پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دوجداره استاندارد پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد: بخش ساختمان با سهمی حدود ۴۰% کل مصرف انرژی کشور، بیشترین سهم مصرف انرژی در کشور را به خود اختصاص داده است. لذا انجام اقدامات و اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت در این بخش حائز اهمیت و ضروری می‌باشد. یکی از موارد بسیار مهم در گسترش اقدامات بهینه‌سازی مصرف انرژی ساختمان، آگاهی رسانی به مصرف کنندگان در خصوص کیفی بودن مصالح عایقکاری حرارتی ساختمانی و میزان تاثیر گذاری آن در مصرف انرژی ساختمان و ایجاد زمینه رقابت در تولید محصولات با کیفیت بالا و منطبق با استانداردها برای تولید کننده می‌باشد. در این خصوص یکی از اجزا مهم در ساختمان‌ها پنجره‌ها می‌باشند که سهم عمده‌ای در میزان انتقال حرارت کلی ساختمان دارند. با توجه به تبلیغات گسترده درخصوص استفاده ازپنجره‌های دوجداره به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در ساختمان‌ها توسط شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور وحمایت‌های مالی صورت گرفته در زمینه تولید شیشه و پنجره‌های دوجداره ساختمانی و افزایش تولیدات داخلی و نیز با توجه به ضرورت اجرای مبحث۱۹ در ساختمان‌های در حال ساخت، در حال حاضر رویکرد قابل توجهی نسبت به استفاده و نصب پنجره‌های دوجداره در ساختمان‌های موجود و نوساز مشاهده می‌شود. متأسفانه در حال حاضر، توسط برخی از شرکت تولیدکننده درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج، پنجره‌های دوجداره بصورت غیر استاندارد تولید و توزیع می‌شود. استفاده از این گونه پنجره‌های دوجداره غیر استاندارد، مشکلاتی از قبیل مه گرفتگی شیشه‌ها و درز بند نبودن پنجره‌های دوجداره در کرج را ایجاد نموده و نه تنها به عنوان عایق حرارتی و صوتی کارآیی لازم را ندارند بلکه مشکلات بصری جدی نیز ایجاد می‌نمایند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!