شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با توجه به نیازشان نوع بازشو را انتخاب کنند. پنجره upvc دوحالته یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است و دارای قفل کودک در جهت حفظ و ایمنی افراد خردسال می باشد.

پنجره دوجداره

شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با توجه به نیازشان نوع بازشو را انتخاب کنند. پنجره upvc دوحالته یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است و دارای قفل کودک در جهت حفظ و ایمنی افراد خردسال می باشد.

پنجره دوجداره تک و دوحالته از نظر مکانیزم بازشو باهم متفاوت هستند. در پنجره دوجداره یو پی وی سی دوحالته که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد مکانیزم سیستم بازشو به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناری و زیرین ( عمودی و افقی) می‌باشد. پنجره دوجداره تک و دوحالته بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنجره دوجداره تک و دوحالته با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و پنجره دوجداره تک و دوحالته با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود.
مکانیزم سیستم پنجره دوجداره دو حالته
منظور از پنجره دوجداره تک و دوحالته یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره دوجداره تک و دوحالته به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
پنجره دوجداره تک و دوحالته کرج روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. پنجره دوجداره تک و دوحالته چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری پنجره دوجداره تک و دوحالته می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره یو پی وی سیسالیانه ۴ تا ۵ بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود.
مزیت های سیستم پنجره های دو حالته یا دو جهت بازشو :
– مخفی بودن کل یراق آلات مصرفی حول محور بازشو
– ایمنی بسیار بالا نسبت به یراق آلات تک حالته با توجه به نوع یراق مصرفی Security tilt keep
– قابلیت رگلاژ راحت و آسان (حتی توسط یک فرد غیر متخصص) و بدون حضور نصاب
– نمای بسیار زیبا با توجه به کاور شدن (پوشش های پلاستیکی) لولا‌های روی فریم و سش
– دارای قفل کودک در جهت حفظ و ایمنی افراد خردسال در هنگام باز و بست

یو پی وی سی تک حالته

مکانیزم سیستم پنجره دوجداره تک حالته
ساده ترین نوع پنجره دوجداره upvc بازشو لنگه ای پنجره تک حالته می باشد. در این سیستم یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود. البته نوع و برند دستگیره ها ، لولا ها ، چفت ها و سایر یراق آلات تک حالته بسته به انتخاب کارفرما می تواند متفاوت باشد.این پنجره بر روی یک محور به صورت افقی باز و بسته می شود. از مزایای آن می توان به قیمت آن از لحاظ ارزان تر بودن آن نسبت به بقیه بازشوها اشاره کرد، ویژگی آن بازشو از راست به چپ و بالعکس با پایین ترین زمان و قیمت و نیز اجرا در محل و تعویض آسان لوله ها و لوازم جانبی آن اشاره کرد.
مکانیزم سیستم بازشوی این نوع پنجره ها به صورت چرخش یک جهت بازشو و یا تک جالته حول محور کناری از روبرو و افقی است.
مزیت های سیستم یراق تک حالته:
– به صرفه بودن قیمت در مقایسه با انواع دیگر یراق آلات
– قابلیت تعویض آسان لولاها و یراق در صورت آسیب دیدگیو یا سرویس مجدد
– قابلیت جابجایی و تعویض جهت بازشو (از چپ به راست و یا برعکس) با صرف کمترین زمان و هزینه در محل نصب پنجره ها
– قابلیت تغییر سیستم از تک حالته (Turn) به دو حالته (Tilt and Turn) بدون وارد شدن هر گونه صدمه و آسیب به ظاهر پنجره ها
باز شوی پنجره های یو پی وی سی تک حالته دارای لولای ۷۵ میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد در حدود ۸۰ گرم بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره میشود.
تنوع محصولات شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته در کرج همگام با گسترش صنعت upvc ، کیفیت بسیار بالای محصولات شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته در مقایسه با همتای خود از کشور های دارنده صنعت یو پی وی سی، ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شرکت تولیدکننده پنجره دوجداره تک و دوحالته VHS و ROTO باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در کرج در زمینه یراق آلات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی محسوب گردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!