شرکت تولیدکننده پروفیل پنجره دوجداره

شرکت تولیدکننده پروفیل پنجره دوجداره

مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. در نتیجه شرکت تولیدکننده پروفیل پنجره دوجداره بوسیله آخرین تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه محصولات خود را از این حیث گارانتی می نماید.

پنجره دوجداره

 

مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. در نتیجه شرکت تولیدکننده پروفیل پنجره دوجداره بوسیله آخرین تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه محصولات خود را از این حیث گارانتی می نماید.

یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های upvc تغییر رنگ احتمالی پروفیل پنجره دوجداره در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکام رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر pvc است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رنگ پروفیل پنجره دوجداره کرج نقش اساسی دارد. متأسفانه تصور عامیانه حتی میان تولیدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره ، این است که احتمال تغییر رنگ در مناطق گرمسیری زیاد است؛ حال آنکه باید بدانیم دمای هوا تأثیری در تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره کرج ندارد، بلکه میزان تابش نور خورشید تعیین‌کننده است.
سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل پنجره دوجداره قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد. جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل پنجره دوجداره است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. پروفیل upvc و دیگر استابیلایزرها یا پایدارکننده‌ها؛ معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکیل‌دهنده پروفیل پنجره دوجداره کرج ، پودر pvc یا همان پلی وینیل کلراید است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقی مانده را مواد پایدارکننده پودر پی وی سی یا همان استابیلایزر تشکیل می‌دهد. اما نکته حایز اهمیت اینجاست که ارزش ریالی ?? درصد استابیلایزر به کار رفته در پروفیل پنجره دوجداره کرج برابر با ?? درصد قیمت مواد به کار رفته برآورد می‌شود، به ویژه اینکه کیفیت پروفیل پنجره دوجداره کرج و مواد پلیمری را همان استابیلایزرها تعیین می‌کنند. پروفیل پنجره دوجداره یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. تولید پروفیل پنجره دوجداره یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود.
مقاطع مختلف شرکت تولیدکننده پروفیل پنجره دوجداره
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره دوجداره سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در upvc اینگونه نیست. در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی کرج همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل های upvc با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت.
تأکید می‌کنم که معیار عدم تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره ، دانه‌های پودر pvc پروفیل یا کشور سازنده پروفیل نیست، بلکه مهم این است که آیا پروفیل متناسب با شرایط آب و هوایی شهر مورد مصرف ساخته شده است یا خیر. به ویژه اینکه یکی از معتبرترین پروفیل‌های یو پی وی سی اروپایی مورد مصرف در بسیاری از شهرهای جهان در شیراز با تغییر رنگ مواجه شده است؛ با این توضیح که به تغییر رنگ پروفیل بین ۲ سال تا ۲۵ سال خواهد بود.

پنجره طرح چوب

پروفیل پنجره دوجداره فولادی تقویت کننده :
یکی از قطعات بنیادین و ضروری در ساخت درب و پنجره های دو سه جداره upvc ، پروفیل فولادی تقویت کننده (رین فورسمنت) گالوانیزه شده است که درون حفره داخلی پروفیل پنجره دوجداره کرج نصب می گردد . نقش و وظیفه پروفیل های فولادی تقویت کننده به شرح زیر می باشد :
• استحکام و قدرت بخشیدن به ساختار درب و پنجره دو جداره
• جلوگیری از تغییر حالت پروفیل پنجره دوجداره در اثر مرور زمان و عوامل محیطی
دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت upvc شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!