شرکت فروش پنجره دوجداره و سه جداره upvc

شرکت فروش پنجره دوجداره و سه جداره upvc

با پیشرفت علم و پیدایش درب پنجره دوجداره upvc ، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی بسیار اهمیت دارد. شرکت فروش پنجره دوجداره و سه جداره upvc اطلاعات کامل محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند با توجه به محیطی که در آن زندگی می کنند گزینه مناسب را انتخاب نمایند.

photo_2016-05-29_19-13-00

با پیشرفت علم و پیدایش درب پنجره دوجداره upvc ، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی بسایر اهمیت دارد. شرکت فروش پنجره دوجداره و سه جداره upvc اطلاعات کامل محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند با توجه به محیطی که در آن زندگی می کنند گزینه مناسب را انتخاب نمایند.

امروزه بیشتر از پنجره دوجداره و سه جداره upvc برای ساختمان ها استفاده می شود البته قابل ذکر است که پنجره های سه جداره برای مکان هایی خاصی که دارای سر و صدای بسیار زیادی هستند استفاده می شوند. درب پنجره سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد. پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد. مزایای خیلی زیادی در استفاده از پنجره های دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها که امروزه مورد توجه بسیاری از دولت ها قرار گرفته است مسئله‌ی کاهش مصرف انرژی می‌باشد. البته قابل ذکر است که کارایی پنجره‌های سه جداره در برخی مواقع چند برابر پنجره های دو جداره upvc می‌باشد.
پنجره دوجداره و سه جداره upvc بعنوان عایق صوتی
پنجره دوجداره و سه جداره upvc کرج با توجه به اینکه جنس پرو فیلها از نوع upvc هستند و همچنین شیشه های چند جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط می باشند. استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره upvc کرج تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

پنجره 2جداره

پنجره دوجداره و سه جداره upvc بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده از پنجره دوجداره و سه جداره upvc کرج امری مهم تلقی میشود که در این میان پنجره دوجداره و سه جداره upvc کرج ا توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیلهای upvc و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
اساسی‌ترین سؤال خریداران این است که آیا پنجره‌های سه جداره upvc دو برابر پنجره دو جداره مانع آلودگی صوتی می‌شوند ؟
در جواب می‌توان گفت که کارایی این پنجره‌ها در برخی مواقع چند برابر درب پنجره دو جداره upvc می‌باشد. برای استفاده از درب پنجره سه جداره حتماً بایستی محل کارشناسی دقیق شود تا بتوان بالاترین کارایی را از بکار گیری آن کسب کرد. برای پروفیل این نوع پنجره‌ها بعضی از کارخانه‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی اقدام به تولید کرده اند که بسته به بضاعت فنی هر کارخانه دارای کیفیت‌های متفاوتی است . ولی می‌توان توصیه کرد که برای بکارگیری درب پنجره‌های سه جداره بهتر است که از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد .
ویژگیهای شرکت فروش پنجره دوجداره و سه جداره upvc مرغوب به عوامل زیر بستگی دارد:
۱-پروفیل پنجره دوجداره و سه جداره upvc
۲-گالوانیزه پنجره دوجداره و سه جداره upvc
۳-یراق آلات پنجره دوجداره و سه جداره upvc
۴-شیشه دو جداره

پنجره سه جداره upvc


۵ – نصب صحیح و استاندارد پنجره دوجداره و سه جداره upvc
مزایای اصلی محصولات شرکت فروش پنجره دوجداره و سه جداره upvc :
۱_سبکی وزن و مقاومت بسیار بالا
۲_ صرفه جویی در مصرف انرژی (۵۰ درصد) و رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان
۳_ عدم نیاز به رنگ آمیزی (مادام العمر)
۴_ کاهش آلودگی صوتی (۷۰ درصد)
۵_ نظافت آسان (به دلیل سطح صاف و صیقلی)
۶_ عدم نفوذ آب باران ، برف و حتی شستشو (۱۰۰ درصد)
۷_ یراق آلات مخصوص و ایمن در برابر سرقت
۸_ عایق در برابر نفوذ گرد و خاک و دود (۱۰۰ درصد )
۹_ قابلیت تعویض پنجره های قدیمی ، بدون تخریب
۱۰_ ضد خوردگی و پوسیدگی (۱۰۰ درصد)

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!