شرکت تعویض پنجره های دوجداره

شرکت تعویض پنجره های دوجداره

شرکت تعویض پنجره های دوجداره توسط نصابان حرفه ای و کارآزموده کار نصب را انجام می دهند. جهت تعویض درب و پنجره های اهنی تنها کافی است فریم های پنجره های قدیمی در چارچوب باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما که برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص شرکت تعویض پنجره های دوجداره به بهترین نحو صورت گیرد.

تعویض در و پنجره دوجداره

 

شرکت تعویض پنجره های دوجداره توسط نصابان حرفه ای و کارآزموده کار نصب را انجام می دهند. جهت تعویض درب و پنجره های اهنی تنها کافی است فریم های پنجره های قدیمی در چارچوب باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما که برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص شرکت تعویض پنجره های دوجداره به بهترین نحو صورت گیرد.
در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد پیشنهاد ویژه ما استفاده از خدمات تعویض پنجره های دوجداره وبهتر است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و پنجره استاندارد یو پی وی سی ساختمانی نصب گردد تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دو جداره upvc بهره مند شوید. اما اگر منزل شما نیاز به تعمیر ندارد و انجام بنایی از وقت و حوصله شما دور است، پیشنهاد ما انجام کار تعویض پنجره های دوجداره در کرج بدون خرابی و بنایی است تا هزینه اضافی برای خانواده ها به بار نیاورد. برای تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی تنها کافی است فریم های درب و پنجره های قدیمی در چارچوب خود باقی بماند و تمام اجزای داخلی ان ها جدا شود تا درب و پنجره یو پی وی سی بنا بر سلیقه شما و مشاوره کارشناسان شرکت پنجره ماندگار در کرج برای پوشاندن فریم قبلی ساخته شده و به وسیله تعمیرکاران متخصص ما تعویض پنجره های دوجداره به بهترین نحو صورت گیرد. روند رو به رشد تعویض پنجره های قدیمی تا امروز ادامه داشته است و رفته رفته این موضوع جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف پیدا کرده است ، به گونه ای که تیم کاری شرکت تعویض پنجره های دوجداره در تمامی مناطق تهران و کرج پروژه تعویض پنجره های قدیمی را اجرا کرده است. با پیشرفت علم و استفاده از بروزترین تکنولوژی در زمینه upvc، تعویض پنجره های دوجداره ساده ترین و بهترین روش برای کاهش هزینه های جاری واتلاف انرژی می باشد. امتیازی که شرکت پنجره ماندگار در کرج نسبت به رقبای خود در طی سالیان دراز کسب کرده، بی شک در تضمین تعویض پنجره های دوجداره بدون تخریب و خرابی است.

تعویض پنجره های قدیمی در کرج البرز

البته چند نکته درباره پنجره ها وجود دارد که ممکن است حین بازسازی و نوسازی، دردسرساز شوند؛ پس حتما قبل از فرآیند جابه جایی و تعویض پنجره های دوجداره کرج، آنها را به طور کامل بررسی کنید. در اینجا به نشانه هایی اشاره شده است که در صورت مشاهده آنها باید به تعویض پنجره های دوجداره با پنجره های قدیمی و آهنی باشید.
۱. شیشه های شکسته، ترک خورده، خمیده و تاب دار
شاید تشخیص شکستگی یا ترک شیشه آسان باشد، اما تشخیص خمیده و تاب دار بودن شیشه مشکل تر است. اگر یک جام شیشه را از نزدیک بررسی کرده باشید، متوجه می شوید که چقدر صاف است. شیشه های تاب دار، صاف به نظر نمی رسند، بلکه بیشتر شبیه لباسی اتو نکشیده هستند.
۲. عایق بندی کم یا نبود عایق بندی
دلیل وجود پنجره ها در ساختمان این است که شما بتوانید بدون درنظرگرفتن آب و هوا، به فضای بیرون دسترسی داشته باشید. هر چند آنها نور طبیعی را از خود عبور می دهند و می توانند خانه شما را با گرمای خورشید پر کنند، اما نباید تغییرات نامناسب آب و هوایی را به منزل بیاورند.
اگر پنجره ای فاقد عایق بندی باشد یا عایق بندی مناسبی نداشته باشد، هنگام لمس آن، گرما یا سرمای فضای بیرون را حس می کنید، یا زمانی که نزدیک پنجره در کرج ایستاده اید، تغییرات دمایی را کاملا احساس خواهید کرد. حتی می توانید با قراردادن یک دستگاه دماسنج روی آستانه پنجره، تبادل حرارتی آن را اندازه گیری کنید.
۳. بخار زیاد
اگر پنجره خانه شما زیاد بخار می کند، شاید وقت آن رسیده که تعویض شود. بسیاری از پنجره های قدیمی یک لنگه، زیاد بخار می کنند. البته قبل از اینکه روی پنجره های جدید سرمایه گذاری کنید، مطمئن شوید عامل بخار شیشه، شما نبوده اید. پایین بودن دمای هوای خانه، ضخیم بودن پرده ها یا پوشش پنجره، نبود جریان هوای کافی در داخل خانه و رطوبت آشپزخانه یا حمام، نقشی اساسی در بخار کردن شیشه ها دارند.
۴. درست باز یا بسته نشدن
پنجره های قدیمی عموما راحت باز و بسته نمی شوند. برخی افراد، پنجره هایی را که کاملا بسته نمی شوند با اشیایی بلند و قدرتمند چفت می کنند تا از به هم خوردن پنجره و شکستن شیشه جلوگیری کنند. برخی دیگر فقط می توانند پنجره های شان را از خارج باز کنند و برای اینکه هوای تازه وارد خانه شان شود، باید به باغچه یا حیاط پشتی خانه بروند و از بیرون پنجره کرج را بگشایند. حتی برخی افراد، از تمام قدرتشان برای چفت کردن پنجره هایی که باز مانده اند، استفاده می کنند.

روغنکاری پنجره یو پی وی سی دوجداره

۵. نبود آب بندی مناسب و تعویض پنجره های دوجداره
اگر شیشه پنجره های خانه شما دوجداره است، اما هنوز برودت یا گرما به داخل راه می یابد، شاید درست آب بندی نشده باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که ماده درزِگیر بین دو شیشه از بین رفته یا گسیخته شده باشد. اغلب تولیدکنندگان پنجره سعی می کنند آب بندی کاملی انجام دهند، اما اغلب اوقات این امر اجتناب ناپذیر است و دلایل اصلی آن می تواند رطوبت بیش از حد محیط، طراحی ضعیف قاب پنجره یا انجام نشدن یا صحیح نبودن آزمایش های مربوطه روی پنجره باشد. روشی ساده برای تشخیص آب بندی پنجره در کرج این است که بررسی کنید بخار آب بین دو لنگه شیشه ایجاد شده است یا خیر.
مزایای تعویض پنجره های دوجداره در کرج را می توان به صورت زیر شرح داد :
عایق گرما و سرما:
طبق مطالعات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت، ۴۸ درصد راه های نفوذ هوا از پنجره ها و ۲۴ درصد از درها است. عایق بودن شیشه ها، اتلاف انرژی های سرمایشی و گرمایشی را تا ۴۵ درصد کاهش می دهد.
عایق صوتی:
شیشه های چند جداره، نوع گاز مصنوعی بین شیشه ها، استفاده از درزگیرهای لاستیکی مناسب و همچنین فضای متخلخل پروفیل های UPVC، موجب شده این پنجره ها نسبت به پنجره های فلزی سبکتر بوده، در عین حال عایق خوبی در مقابل صوت می باشند و مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و لرزش در هنگام باد از خود بروز دهند.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!