شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا

شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا

شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا از جمله شرکت های معتبر در سطح جهان است که محصولات خود را با توجه به آب و هوای آن مناطق طراحی و تولید می کند. طیف رنگی پنجره های دوجداره upvc وکا بسیار کامل و متنوع می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود.

پنجره هلالی

شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا از جمله شرکت های معتبر در سطح جهان است که محصولات خود را با توجه به آب و هوای آن مناطق طراحی و تولید می کند. طیف رنگی پنجره های دوجداره upvc وکا بسیار کامل و متنوع می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود.

سیستم در و پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا از تمام خصوصیات خوب upvc استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا در کرج باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا در کرج در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا کرج طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند. نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های upvc وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.
پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا اولین شرکت تولید کننده معتبر و دارای صاحب نام در جهان است. شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا بر روی پروفیل های upvc سفید به کار رفته در درب و پنجره های دو سه جداره ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشدو در این راستا درب و پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا به مدت ۱۰ سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می باشند.

پروفیل های المانی وکا


رنگ بندی شرکت پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا در کرج
شرکت آلمانی وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. پروفیل لمینیت شده پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.
انواع پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا در کرج عبارتند از:
پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا مدل فیکس
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا مدل فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر است . و یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.
پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا مدل سایبانی
در این نوع پنجره که سبکی اروپایی دارد به جای دستگیره پنجره از قفل مخصوصی استفاده می شود. لولای این پنجره ها هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد نمایند. این سبک از پنجره اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهوی هوای مناسبی صورت می پذیرد.
پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا مدل لولایی دوحالته


پنجره ی لولایی دوحالته وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا مدل فرانسوی
پنجره دوجداره upvc آلمانی وکا مدل خلیجی
شستشوی در و پنجره های دو جداره چگونه است؟
یکی ازویژگیهای فوق العاده در و پنجره های دوجداره شستشوی بسیار راحت آنها در مقایسه با سازه های آلومینیومی ،چوبی و آهنی است که با توجه به گرد و غبارهای اخیر در کشورمان پارامتر خیلی مفیدی است.برای شستشو کافی است در یا پنجره را ببندید و با یک شلنگ آنرا بشویید.حتی یک قطره آب هم نباید به داخل نفوذ کند،شاید یک روش عالی برای تست آب بندی و هوابندی و این که کار با کیفیت مناسب طراحی ،تولید و نصب شده است، همین روش باشد.لازم است بدانید در داخل پروفیل به شکلی بسیارعالی زه کشی شده و چمبرهای داخل آن دقیقاً به سمت آبچکان شیب بندی شده اند که هیچ آبی داخل پروفیل باقی نماند.از مواردی که مشتری باید به آن توجه کند وجود همین آبچکان و درپوش این آبچکان بر روی در و پنجره هاست.مواد پروفیل مقاومت فوق العاده ای نسبت به شوینده ها و مواد اسیدی و بازی دارند پس بدون هیچ دغدغه ای آنها را بشویید البته همانطورکه قبلاً گفتیم نوع پروفیل و مطابقت آن با شرایط آب و هوایی ایران،شرط اصلی است.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!