نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک

نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک

پروفیل در نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی می باشد و شاخصه اصلی آن زیبایی , دوام واستحکام است پروفیل های پنجره دوجداره ترک قابلیت تبدبل به رنگ های مختلف را دارا هستند.

پنجره دوجداره

پروفیل در نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی می باشد و شاخصه اصلی آن زیبایی , دوام واستحکام است پروفیل های پنجره دوجداره ترک قابلیت تبدبل به رنگ های مختلف را دارا هستند.
با افزایش استقبال از نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک، پروفیل های ترک راه خود را به ایران باز کردند. هرچند پس از سال ۱۳۸۵ و با ایجاد کارخانه های تولید پروفیل یو پی وی سی در کشور ، کم کم این پروفیل ها جای خود را به پروفیل های ایرانی دادند ولی هنوز هم بدلیل قیمت کمتر در ایران پروفیل های ترک مورد استفاده قرار می گیرند. نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک در کرج سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف از پروفیل های پنجره دوجداره ترک نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد.
نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک در کرج جزء تولید کنندگان انواع پروفیل های ترک می باشد، که محصولات خود را تحت لیسانس کشور آلمان به سایر کشور ها، از جمله ایران صادر می نماید.
پروفیل پنجره دوجداره ترک نیز در بین تعدادی از فعالان ساخت درب ها و پنجره های دو جداره ترک طرفدار دارد. https://karaj-upvc.com/ این کمپانی نیز در ایران دارای نمایندگی فروش است؛ اما در سالهای اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات داخلی، حضور این برند نیز در ایران کمرنگ تر از گذشته شده است.
چه عواملی بر قیمت در ب و پنجره در نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک تاثیر میگذارند ؟
۱- پروفيل درب و پنجره دوجداره ترک
۲- يراق آلات درب و پنجره دوجداره ترک در کرج
۳- شيشه های دوجداره دستی و یا کارگاهی
۴- فرآیند توليد درب و پنجره دوجداره ترک در کرج
۵- نحوه نصب درب و پنجره دوجداره ترک
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک در کرج تاثیری بگذارد. https://karaj-upvc.com/ در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

پنجره یو پی وی سی


انواع پروفیل در نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک در کرج
در بازار ۵ مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
۱– پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST- VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
۲– پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند:  -بوتیا – سیندژ – همارشتن
۳– پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
۴– پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و ….
۵– پروفیل های ترک درجه ۲ با وزن پائین تر مانند AKAPEN – ROTOLINE  و ….
یراق الات نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک کرج نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره ترک دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست https://karaj-upvc.com/.براي تميز كردن پنجره ها مي توانيد از مخلوط آب و صابون استفاده كنيد تا بدون باقي گذاشتن اثر گردو غبار، پنجره ها را براق سازد با توجه به تنوع يراق آلات در نظر گرفته شده، جهت پنجره هاي دوجداره ترک ، مي بايست دستور العمل هاي مفيدي كه از طرف سازنده در خصوص نحوه استفاده از آن ها ارائه مي گردد، به دقت صورت پذيرد تا در صورت بروز هر گونه مشكل، بتوان آن را بر طرف كرد.
بهره گیری از دانش نوین، همواره یکی از عوامل رشد و پویایی و در نهایت موفقیت مجموعه های تولیدی است. به ویژه در مقاطعی که به هر دلیل رقابت ها فشرده تر می شود و مصرف کنندگان گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارند، مطمئنا نو آوری و روز آمدی می تواند به عنوان یک برگ برنده، فاصله یک مجموعه را از مجموعه های هم صنف خود به طور چشم گیری افزایش دهد. در صنعت درب و پنجره دوجداره ترک نیز وضعیت بر همین منوال است. به خصوص در بحبوحه رکود فعلی، شرکت های خلاق تا حد بسیاری توانسته اند گوشه امنی، البته در زیر سایه نوآوری های خود، برای مجموعه خود مهیا سازند. نمایندگی شرکت پنجره دوجداره ترک در کرج را می توان یکی از این شرکت های موفق برشمرد که با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین همواره محصولاتی به روز را راهی بازار مصرف کشورمان کرده است. این تولید کننده پروفیل ترک از ابتدای شروع به فعالیت خود، با اتکا بر برنامه ها و سیاست های اتخاذی خود، توانسته است نام ماندگار را با فناوری های روز گره بزند. موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده این مجموعه در پرتو مدیریت کارآمد آن و البته سختکوشی پرسنل زحمتکش این مجموعه حاصل شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...