پنجره دوجداره upvc خوب  

پنجره دوجداره upvc خوب  

از جمله خصوصیات پنجره دوجداره upvc خوب مقاومت یراق آلات یو پی وی سی در برابرآب و هوای  گوناگون و خوردگی می باشد. چرا که با توجه به دارا بودن آب و هوای مختلف درمناطق کشورمان و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی ها، یراق الات نقش مهمی را باید درکارایی درب و پنجره دوجداره upvc ایفا کنند.


 

از جمله خصوصیات پنجره دوجداره upvc خوب مقاومت یراق آلات یو پی وی سی در برابرآب و هوای  گوناگون و خوردگی می باشد. چرا که با توجه به دارا بودن آب و هوای مختلف درمناطق کشورمان و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی ها، یراق الات نقش مهمی را باید درکارایی درب و پنجره دوجداره upvc ایفا کنند.
استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc خوب  نسبت به پنجره های معمولی و قدیمی مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می توان امنیت بالا، سهولت در نگهداری و صرفه جویی در مصرف انرژی برای دولتها و مردم را نام برد که باعث کاهش هزینه های انرژی و حفاظت از محیط زیست نیزمی شود.
البته این مزیت ها در صورتی ایجاد می شود که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص ساخته و نصب شود.در ضمن درب و پنجره دوجداره upvc خوب  UPVC با ظاهری جذاب و رنگ ها و یا فویل های لمینت شده میتواند بر اساس سلایق شما و طرح های شما تغییر کنند. برای مشاوره و یا تعیین قیمت درب و پنجره ها به صورت رایگان با شرکت پنجره ماندگار در تهران و کرج در تماس باشید.
تفاوت پنجره دوجداره upvc خوب با پنجره های سه جداره upvc
با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب پنجره دوجداره upvc خوب  upvc و پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.
درب پنجره سه جداره upvc ماندگار در کرج دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.
يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درو پنجره دوجداره upvc خوب  يو پي وي سي، واکنش پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي يو پي وي سي تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. https://karaj-upvc.com/مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.
متأسفانه تصور عاميانه حتي ميان توليدکنندگان پروفيل‌هاي upvc، اين است که احتمال تغيير رنگ در مناطق گرمسيري زياد است؛ حال آنکه بايد بدانيم دماي هوا تأثيري در تغيير رنگ پروفيل‌هاي يو پي وي سي ندارد، بلکه ميزان تابش نور خورشيد تعيين‌کننده است.
رنگ پنجره دوجداره upvc خوب  
به طور مثال بررسي‌هاي انجام شده نشان مي‌دهدکه شيراز خطرناک‌ترين شهر ايران از حيث ميزان تابش مستقيم نور خورشيد بر پروفيل يو پي وي سي است، حال آنکه تابش مستقيم نور در شهرهايي چون قم، مشهد، تهران و اهواز، از اين جهت چندان تأثيرگذار نيست. و در عين حال شهرهاي سردسيري چون اروميه، تبريز به همراه شهرهاي گرمسيري زاهدان و يزد جزو شهرهايي به شمار مي‌آيند که پروفيل‌هاي يو ي وي سي غير استاندارد در آنها به واسطه تايش نور خورشيد تغيير رنگ مي‌دهند. مطالعات تأييد مي کند که عامل تأثيرگذار بر رنگ پروفيل‌ها دماي شهرها و مناطق نيست، بلکه سطح ارتفاع شهرها از دريا و ميزان تابش نور خورشيد است.
تاثیر یراق در پنجره دوجداره upvc خوب  یو پی وی سی کرج:
یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص پنجره دوجداره upvc خوب  یو پی وی سی کرج بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد. با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم؟
نکات مهم برای انتخاب یراق پنجره دوجداره upvc خوب درکرج:
۱- آب بندی کامل پنجره :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
۲- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. https://karaj-upvc.com/این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

یراق الات روتو المان


اقدامات لازم جهت نصب درب پنجره دوجداره upvc خوب  درکرج
در مطالب قبلی توضیح کامل در مورد درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی داه شد. حال در این مطلب می خواهیم آنچه که پیش نیاز نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم است را مورد بررسی قرار دهیم.
اقدامی که جهت نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم کرج باید انجام داد، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل ۳۰ × ۶۰ میلیمتر که به صورت کاملا تراز و بدون کوچکترین خمیدگی , پیچیدگی, زنگ زدگی و ناشاقولی در محل نصب پنجره ها نصب میشود و یا سطح سنگ تراز که درب و پنجره های دوجداره بر روی آن قرار می گیرد .
قابل توجه است که استانداردترین روش برای نصب درب و پنجره دوجداره upvc خوب  یو پی وی سی و آلمینیوم نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب درب و پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود. https://karaj-upvc.com/ گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم فلزی می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم درب و پنجره ها به فریم فلزی شود.
ساختار پنجره دوجداره upvc خوب:
اساس پنجره دوجداره upvc خوب ، شیشه دوجداره آن می باشد. سیستم شیشه دو جداره شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تادور آن ، از هم جدا شده اند. فضای بین شیشه ها را می توان با هوا یا گاز آرگون (عایق حرارتی) وهمچنین گاز SF6 (عایق صوتی) و یا ترکیبی از هردو با فشاری تقریبا معادل فشار هوا پر نمود. در شیشه های دو جداره غالباً از اسپیسرهای آلومینیمی استفاده می شود که درون اسپیسر را با ماده رطوبت گیر (سیلیکا ژل) پر می کنند که این ماده سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...