پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

پنجره دوجداره وین تک و ویستابست

تولید پنجره دوجداره وین تک و ویستابست باید به شکل استاندارد و توسط افراد متخصص و ماشین آلات جدید صورت گیرد.در غیر اینصورت حتی اگر با مواد مرغوب و پروفیل های استاندارد ,و در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشند پنجره های شما از عایق خوبی برخوردار نخواهند بود و اتلاف انرژی زیادی در ساختمان ها خواهید داشت.

 

تولید پنجره دوجداره وین تک و ویستابست باید به شکل استاندارد و توسط افراد متخصص و ماشین آلات جدید صورت گیرد.در غیر اینصورت حتی اگر با مواد مرغوب و پروفیل های استاندارد ,و در صورتیکه تولید خوبی نداشته باشند پنجره های شما از عایق خوبی برخوردار نخواهند بود و اتلاف انرژی زیادی در ساختمان ها خواهید داشت.

پروفیل های یو پی وی سی موجود در بازار ایران را می توان به پروفیل های تولید داخل و پروفیل های وارداتی از خارج دسته بندی کرد. از جمله بهترین پروفیل های درب و پنجره دوجداره تولید داخل می توان پنجره دوجداره وین تک و ویستابست را نام برد که از نظر کیفیت, استاندارد و رضایت مشتریان دارای رتبه بالایی می باشند.برخی مشتریان هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با این سوال مواجه می شوند که پنجره دوجداره وین تک بهتر است یا ویستا بست؟ https://karaj-upvc.com/ در این مطلب به ویژگی های هر یک بصورت جداگانه پرداخته ایم.
ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره وین تک WINTECH در کرج
قیمت مناسب پنجره دوجداره وین تک و ویستابست
پنجره دوجداره وین تک و ویستابست مطابق با آب و هوای کشور
پنجره دوجداره وین تک و ویستابست دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی
امکان تهیه پنجره دوجداره وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت
ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی پنجره دوجداره وین تک و ویستابست
قیمت پنجره دوجداره وین تک در کرج
اگر شما هم قصد خرید پنجره دوجداره وین تک WINTECH در کرج را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی هایپنجره دوجداره وین تک تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت را نیز کاهش می دهند.
از پارامترهای مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره وین تک WINTECH می توان به پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب پنجره دوجداره وین تک اشاره کرد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها را پایین بیاورد. https://karaj-upvc.com/در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی


ویژگی های مهم پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست VISTABEST
پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستا بست در کرج قیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.
اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست می باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.
کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت پنجره دوجداره ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.
مزایای پنجره دوجداره وین تک و ویستابست
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی https://karaj-upvc.com/
تنوع در مدل و حالت های بازشوی پنجره دوجداره ویستا بست:
پروفیل های پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستا بست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای،۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردد.
پروفیل پنجره دوجداره ویستا بست دارای ۵ رنگ لمینت و سفید می باشد که با گذشت زمان به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند.
درب پنجره های دوجداره ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت ویستاست در کرج به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .
مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های PVC می توانند خرد شده و مجددا در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .

پنجره دوجداره وین تک


پنجره دوجداره وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.
اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.


 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...